21 Kasım 2015 Cumartesi

Benim İçin İstanbul Kitap Fuarı



Herkese selamlar, geçen hafta grip olduğumdan dolayı Tüyap yazısı yazamadım. Bu güne sarktı maalesef :D

Bu sene 3 gün fuardaydım o yüzden bayağı bir gezdiğimi söyleyebilirim sanırım. Öncelikle aldığım kitaplardan ve gezdiğim yayın evlerinin bazılarındaki indirimlerden bahsedeyim. 






Resimde görünenler ilk hafta aldıklarım. İkinci hafta bunun üzerine bir kaç kitap daha geldi.


  • Novella, Martı : Her zamanki sabit indirimlerini yapmışlardı. 5,10 ve 15 TL'ye alabiliyordunuz kitapları. Novella'dan 3 kitap, Martı'dan cep boy 2 kitap aldım.
  • İndigo: Bekir'i özellikle fuara bırakmıştım. Olur da vaktim olur ve imzaya katılabilirim diye. Katılamadım fakat indirimleri iyiydi bence. 
  • Yabancı, İthaki, Müptela: İndirimleri azdı bence. Oradan alacağım çok kitap vardı gitmişken alayım dedim çünkü zaten internet indirimleri de çok düşük. Artık bu biz çok az indirim veririz isteyen alsın bize ne politikasını bıraksınlar bence. Personelinden de hiç hoşlanmadım bu sefer söyleyeyim.
  • Aspendos: Her zamanki gibi harikalardı. İndirimleri de personelleri de on numaraydı. Her fuar daha çok sevgimi kazanıyorlar.
  • Nemesis: Personeli çok tatlıydı, indirimleri de güzeldi. Böyle sohbet falan da ettik bayağı ve  ben de zaten resimde gördüğünüz gibi bir sürü kitap aldım kendilerinden. Kızdığım nokta şu ki Selvi Atıcı'nın Pinokyo'nun Rüyası kitabını fuara yetiştirememiş olmaları. Ben fuardan bu yüzden alamadım maalesef. İmzalattıramadım da üzdü açıkçası.
  • DEX: Ben almasam da kardeşim yaptıkları 5,10 TL kampanyasından bir sürü kitap aldı. Bence bu kampanyalarına her fuar devam etmeliler. Çünkü normal fuar indirimleri %20 şaka gibi bir indirim. Ayrıca sayfa kaliteleri hala berbat durumda. Artık dilimde tüy bitti söylemekten.
  • Epsilon: İndirimleri DEX gibi %20 olan Epsilon da yine DEX gibi ucuza kitap kampanyası yapmıştı. Alınabilecek çok kitapları vardı fakat ben sadece ayraç almakla yetindim bu sefer.
  • YKY: Harry Potter'ların yeni kapaklarıyla aşk yaşamak için gittik YKY'ye yoksa indirim oranı %25 olduğu için bir şey alamadık yani :D 
  • Ephesus: %30 indirim yapmışlardı onlardan da iki kitap aldım.
Fuara gidemeyenler üzülmesin Kitapyurdu'nda çok güzel indirimler var oraya baksınlar.

Şimdi gelelim fuarın ikinci haftasına :)

İkinci hafta  genelde yazar Burcu Büyükyıldız ile birlikte Ephesus standındaydım. Zaten imza fotolarına bakarsanız her seferinde kenardan köşeden çıkan bir tip olduğunu göreceksiniz o benim işte :D Eğer orada değilsem Aslı Karabulut'un yanındaymışımdır muhtemelen :D Hazır Ephesus standındayken fırsat bu fırsat diyerek yanımda götürebildiğim kitaplarımı imzalattım ben de.



Freya ve Zeliş'e kitaplarımı imzalattım ve ikisi de çok şekerdi. O kadar mutlu oldum ki imzalattığıma. Sonraki fuarlarda yeni kitaplarına da imzalatmak nasip olur inşallah. Daha önceden tanıdığım yazar Necdet Akkan da Ephesus standındaydı. Onu da orada görmek ve yeni kitabı hakkında konuşmak güzel oldu.


Ephesus standında olduğum halde yeni çıkan Ejderin Ateşi'ni almayı unuttum hala kafamı duvarlara vuruyorum açıkçası. 




Pazar günü sabahı Pegasus Yayınları'nın yazarı Leonardo Patrignani'nin imza gününe gittik. 



Tüyap'tan bana kalanlar bolca kitap, bol bol kahkaha, tanıştığım bir sürü insan ve daha önceden tanıdığım insalarla geçirdiğim güzel anlar oldu. 




Biliyorsunuzdur Burcu Büyükyıldız'ın yeni kitabı Aşk Her Şeyi Affeder Mi? ilk kez Tüyap'ta satışa çıktı. Zaten fotoğraflarda beni okurken görebilirsiniz. :D 

Sadece şunu söyleyeyim biz çok eğlendik Tüyap'ta bolca da yorulduk ama her saatine değdi. CNR'ı şuan bile sabırsızlıkla bekliyorum. 

Not: Aslı Karabulut'un Kan Kırmızı kitabının ve Burcu Büyükyıldız'ın Aşk Her Şeyi Affeder Mi? kitabının turları çok yakında Kırmızı Pelerinliler ile Blog Turları'nda ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder