27 Ağustos 2014 Çarşamba

Duygu-Işıl Parlakyıldız (Alıntılar #1)


Duygu : D
Sedat : S
Bugün Sedat ile Duygu'nun aralarındaki konuşmalardan alıntılar seçtim sizin için :)
*********************************************************************************


D-"Bekir'le Alim'e haksızlık ediyorsun. Senin yerin hep ayrıydı.Onlardan seni ayırmadığımı nasıl söylersin?"
S-"Ayırmadın! Hatta Ali'yle benden fazla şey paylaştın, başın sıkıştığında, akıl danışacağında soluğu Bekir'in yanında aldın."
D-" Ben Alim'le dertlerimi paylaştım. Bekir'le kelimelerimi! Sen benim ruhumun yarısıydın, hala öylesin.Kokunda huzuru buldum. Uykularım seninle pembeydi. Ben seninle hayata tutundum koca kafalı! Ama sen beni durmadan çocuk gibi azarlayıp durdun.Hadi, ben aşık olduğumu anlamadım, ama sen kendini nasıl Bekir ve Alim'le kıyaslarsın? Sen vurulduğunda öldüm Sedat ben! Yaşamıyordum."
S-"Bana sığınmıştın."
D-"Halan sığındın diyorsun ama ya!" 
*********************************************************************************

S- "Duygum yeter! Niye kendine ve bana işkence çektiriyorsun?"
D-"Ben anlatamıyorum. Benimle sadece mutluluklarını paylaşıyorsun. İçinde neler var, bilmek istiyorum!"
S-"İçimde,ruhumda,aklımda,gözümde,yüreğimde artık senden başkası yok."
D-"Of." dedim hüzünle.
S-"Yahu kadın sana romantik oluyoruz, off çekiyorsun. Maymun ettin beni ha!"
********************************************************************************* 
D-"Sen gerçekten yüzsüzsün," dedim sırıtarak.
S-"Hayır, değilim."
D-"Öylesin, ayrıca hiç doymuyorsun."
S-"Sana doymuyorum. Hadi beni doyur."
D-"Sedat! Beni kandırıp durma."
S-" Tamam, sen beni kandır." 
*********************************************************************************

Duygu'yu kitapçılarda ve internet şubelerinde bulabilirsiniz.Bence kaçırmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder