23 Aralık 2015 Çarşamba

Aşk Her Şeyi Affeder Mi? - Burcu Büyükyıldız ( Kitap Yorumu - KPiBT #4)







Kitap Adı : Aşk Her Şeyi Affeder Mi?

Yazarın Adı : Burcu Büyükyıldız

Sayfa Sayısı : 512

Yayınevi : Ephesus Yayınları

Ait Olduğu Seri : Sonsuza Kadar #1







BİR GİZEMİN PEŞİNDE OLDUĞU YOLDA, TUTKUNUN ATEŞİNE ADIM ATAN GÜÇLÜ BİR ADAM... SIRLARINI, GÜZELLİĞİNİN VE CESARETİNİN ARDINA SAKLAYAN GENÇ BİR KIZ... VE CAN YAKAN KISKANÇLIĞIN KIYISINDA, TUTKU DOLU, HIRÇIN BİR AŞK...

Demir Aras, yaşadığı hızlı hayatın yanında, başarıları ve zenginliğiyle tanınan etkileyici bir adamdı. Keskin bakışları ve ihtişamıyla kadınları baştan ayağa titretirken, tek istediği yalnızca zevke dayalı ilişkiler kurmaktı. Ancak gözleri iki meleksi gamzeye değdiği an, reddettiği tüm duyguların gerçek olduğunu kabullenmek zorunda kalmıştı.

Yaşamındaki karmaşadan kaçıp geldiği Paris'te kendine yepyeni bir hayat kuran Burcu Doğan, etrafındaki her erkeği büyüleyen eşsiz bir güzelliğe sahipti. Yaşadığı gizli esareti sona erdirdiği anda kalbini, tek bakışıyla çekimine kapıldığı bir yabancıya teslim etmişti.

O andan itibaren aşk, kesişen hayatlarının tam ortasına düşerken, adam taparcasına sevdiği kadını öfkesi ve kıskançlığıyla yıkacaktı. Yaşananlar onları yakıp tüketirken, ikisi de aşk ve tutkunun koynunda, birbirlerinin soluklarında var olacaklardı.

Paris'ten İstanbul'a uzanan, sırlarla örülü bu ilişki sonsuza dek var olabilecek miydi? Gerçekler açığa çıktığında, aşk her şeyi affedebilecek, küllerinden yeniden doğabilecek miydi?










4.tur kitabımızın yorumunu yayınlıyor olmaktan son derece mutluyum çünkü bu kitap benim 1 buçuk senedir çıksın diye beklediğim bir kitap. Bu yüzden detaylı bir yorum yapmaya çalışacağım ama beni bilirsiniz genelde çok detaya giremiyorum.

Burcu Büyükyıldız'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen yoktur daha önce bu blogda çıkan her iki kitabının da yorumunu yayınlamıştım, ne kadar sevdiğimi ve kaleminin giderek daha başarılı olduğunu belirtmiştim. Aşk Her Şeyi Affeder Mi?'den de beklentilerim çok yüksekti gerçekten yalan yok. Bu beklentileri karşıladı mı derseniz KESİNLİKLE derim size.



Kısacık içerikten bahsedeyim sonrasında asıl yorumuma geçeceğim. Demir ve Burcu ikisi de birbirlerini görür görmez inanılmaz etkilenirler (nerede ne zaman anlatmayacağım yoksa büyüsü kayboluyor okurken) ve bu etkilenme çok kısa bir süre sonra son derece tutkulu, büyük bir aşka dönüşür. Fakat Burcu'nun hayatındaki karmaşalar ve Demir'in kıskançlık krizleri ilişkilerini tehdit eder. Daha fazla detaya girmeyeceğim girersem bütün kitabı anlatabilirim.

 Karakterleri irdelemek istiyorum. Öncelikle Burcu: Son derece naif bir kadın olan Burcu aslında çok güçlü bir kadın. Hayatında yaşadığı sıkıntıları kimseye yansıtmamış ve her şeyi kendi içinde yaşamış ama buna göğüs germeyi başarabilmiş bir kadın. Demir ise Burcu'nun içindeki bütün dengeleri değiştiriyor. Burcu'ya kızdığım çok fazla an oldu gerçekten ve inanın o anlarda Burcu'ya zerre kadar hak veremedim. Fakat tek sorunlu karakterimiz Burcu değil tabi ki. Demir de kıskançlık krizleriyle ve bu yüzden kontrol edemediği öfkesiyle aslında çok zor bir adam. Burcu onun tek zayıf noktası diyebilirim ve bu onu çok zorluyor. Duygularına hakim olmakta sıkıntı yaşıyor çoğu zaman, yani aslında her şeyi uçta yaşıyor bu ikili. Demek istediğim aşkı da, tutkuyu da, acıyı da... 



Kitapta dengeleri değiştiren birden fazla nokta vardı. Bazıları Demir'le bazıları Burcu'yla ilgili ama kitap hep bir denge içerisinde ilerliyor. Bazen Burcu'ya bazen Demir'e hak vererek ilerliyoruz kitapta. Karakterlerimizin ikisininde ilişkilerinde hataları vardı. İkisi de kendilerine sakladılar bazı şeyleri bu yüzden anlayamadılar birbirlerinin dertlerini ve bu da onları büyük sıkıntılara soktu tabi ki. 

Kitabın beni en etkileyen kısmı final kısmı oldu. Kitabın sonuna kadar duygulandığım, bazen gözümün dolduğu yerler oldu ama finalde harbiden ağladım. Öyle güzel bir finaldi ki hem duygulandırıp hem gülümseten böyle ortaya karışık bir final. Demir ve Burcu'yu geçtiğimiz yazdan beri okuyordum o yüzden ikisinden ayrılmak zaten zor geldi ama bir de buna finalin duygusallığı eklenince iyice açtım muslukları. Bir süre etkisinden çıkamadım o finalin. Ama merak etmeyin şuan iyiyim :D





Kitap şuan benim en sevdiğim Burcu Büyükyıldız kitabı diyebilirim. Aşkı, tutkuyu, acıyı, gerginliği,  gülümsetecek ayrıntıları, kısacası hepsini bir arada verebilmiş yazar ama en önemlisi hiçbir duyguyu abartmamış. Kalınlığı kararında, kapağı şahane, içeriği mükemmel bir kitap olmuş. Burcu Büyükyıldız'ın her kitabında kaleminin daha da güçlendiğini hissediyorum. Üstelik her seferinde aşık olunası karakterler yaratıp durduğu için gerçekten okurken kendinden geçmemek mümkün değil. Defalarca açıp okuyabileceğim türden bir kitap olan Aşk Her Şeyi Affeder Mi?'yi "Ben gerçekten aşk okumak istiyorum." diyen herkese tavsiye ederim. 





Ben Burcunun Yerinde Olsaydım: Ne olursa olsun aşkımın galip gelmesine izin verirdim sanırım. Çünkü Demir gibi adam kaç defa gelir dünyaya yahu :D Ciddi olarak da şunu söyleyeyim; beni üzen, kıran,inciten ne varsa söylerdim, yüreğimi açardım. Ama her şeyden öte gerçekten aşkın her şeyi affetmesine izin verirdim.

2 yorum: