11 Eylül 2014 Perşembe

Sümeyye Akarçay-Aşka Rehin(Kapak Tanıtımı)




“Aşk perdenin arkasına saklanmış güçlü bir ışıktır. Perdeyi çekince gözlerin kamaşır.” 
Bir yanda platonik bir âşık, diğer yanda aşkı arayan bir kız! 



Betül asla aşık olamayacağını düşünüyordu. Beklenmedik bir zamanda Tolga ile yakınlaşmaları, kalbinin ona oynadığı en büyük oyundur. Hayatının oyununu düğün günü bozarak gözlerindeki perdeyi kaldırır.
Burak, dört senedir içinde büyüttüğü aşkını usulca yüreğinde yaşamış, hiç kimsenin bilmesine izin vermemiştir. Sevdiği kişinin, hayatını değiştiren patronunun biricik kız kardeşi olması , birçok açıdan sorundur.
Yıllardır ağabeylik yaptığı kıza böyle güzel duygular besleyebilir mi?
Ona dokunmadan bu kadar güçlü karşılıksız sevebilir mi?
Aşk platonik olmaktan çıkıp sevdiğini haykırabilecek midir?






Optimum Kitap'tan çıkacak olan Sümeyye Akarçay'ın ikinci basılan eseri Aşka Rehin ilk tanıtımı yapıldığından beri benim ilgimi çekti zaten. Basılmış diğer eseri Rehine bu serinin ilk kitabı. Bende aldım fakat okuma şansım olmadı daha fakat bu incelemedim veya yazarın hikayelerine göz atmadım değil. Ben yazım tarzını ve kitaplarının konularını beğendim bence inceleyin sizde beğeneceksiniz.

Yazarın İlk Kitabı : REHİNE

Resim Kaynak :https://www.facebook.com/optimumkitap/photos/a.282804848447825.65900.273143559413954/741689625892676/?type=1&theater

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder