4 Eylül 2014 Perşembe

Yeni Çıkan & Çıkacak Kitaplar (04.09.2014)




  • Bugün ilk haberimiz, wattpad'de benim çok severek okuduğum bir hikaye olan Can Kırıkları'nın Postiga Yayınları'ndan çıkacağı olsun.Burçin Çelik'e şimdiden başarılar,bol satışlar. 



  • Çoğu kişinin çok severek okuduğu yazar Paulo Coelho'nun yeni kitabı aldatmak satışta arkadaşlar. 


  • Benim de çok severek okuduğum hatta historical romance türünde Pegasus Yayınlarının kitaplarını çıkardığı yazarlardan en sevdiğim olan Elizabeth Hoyt'un yeni kitap müjdesini aldık. Daha birçok kitabını Türkçe görmeyi umuyorum. Ama tabi ki daha makul fiyatlarla!

  • Nemesis Kitap Anne Mallory'nin yeni kitabı , Bir Gece Yetmez'i yayınladı. Konusu çok ilginç olsa da kitaba tereddütlü yaklaştığımı inkar edemem. Daha önce yazarın Tutkunun Sırrı kitabını da büyük beklentiler ile almış ve hayal kırıklığına uğramıştım. Muhtemelen bunu da alacağım umarım hayal kırıklığı yaratmaz.

  • Son olarak farklı kitapların kadını olan Loretta Chase'den yine değişik bir roman. Bana kalırsa en değişik konusu olan historical romance türündeki eserleri Loretta Chase yazıyor, tabi ki bize de alıp okumak düşüyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder