31 Ekim 2014 Cuma

Yeni Çıkanlar & Çıkacaklar (31.10.2014)



Ben fuara kadar kitap almayacağım dedikçe yayınevleri beni kitap almam için zorluyor sanki ya :D Bu aralar çıkan kitapların yarısından fazlasını almak istiyorum -_- 


  • İlk kitap Maddox hayranlarına - ki ben de onlardan biriyim - gelsin :D Yabancı Yayınevi bu aralar çok güzel kitaplar çıkarıyor farkında mısınız? Ben oldukça farkındayım ve en son atakları Travis'in abisi Trenton'un kitabını çıkarmak oldu. Özledik değil mi Travis'i ? :) Özlemimizi Trenton'u okuyarak giderebiliriz diye düşünüyorum :)

  • Nemesis'in yeni kitaplarından Reklam Aşkı konusu itibariyle beni çok çekti. İnceleyin bakalım siz ne düşüneceksiniz.

  • Bu haberi görünce yerinde zıplamalar mı dersiniz, mutluluktan ağlamalar mı dersiniz, zafer naraları atmalar mı dersiniz... Artık ne derseniz diyin her türlü tepkiyi vermiş olabilirim. Julia Quinn'in Kayıp Dük kitabında hikayeleri yarım kalan Amelia ve Thomas'ın kitapları nihayet, en sonunda çıktı. Epsilon'un iki kitaplık bir seriyi tamamlamasının 1 seneyi aşkın bir zamanı bulması kötü bir durum olsa da en azından çıkardılar diyerek kendimi avutuyorum. Buyurun inceleyin :)

  • Beni mutlu eden başka bir haber de Koridor Yayıncılık'tan geldi. Kendileri senede ancak 2 tane Monica Mccarty çıkarıyorlar :D Geçen sene fuardan Monica Mccarty aldım , sonrasında bir tane daha aldım ve bütün alabildiğimiz buydu zaten. Azıcık hızlı olsan Koridor süper olacak.Karşınızdaaaa yeniiii Monica Mccaryyyyyy!!!!! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder