25 Aralık 2014 Perşembe

Yeni Çıkan & Çıkacaklar (25.12.2014)




2014 'ün son ayında yayınevleri bayağı  uzun zamandır beklediğim kitapları çıkarıyor. Ben de size bunların bazılarını duyurayım istedim :)




  • Orijinal adı Driven olan K. Bromberg'in Driven serisinin ilk kitabı Tahrik, Olimpos Yayınlarından çıktı. Uzun zamandır okumak istediğim bir seriydi Driven serisi, fakat kendi elimde olan kitaplardan bir türlü fırsat bulamamıştım bilgisayardan açıp da okumaya. Türkçe'ye çevrilmesi tabi ki daha iyi oldu , alıp okuyacağım en kısa zamanda fakat bu tür serilerde çeviriler genellikle çok kötü olduğu için okuduktan sonra beğenmezsem bir de İngilizcesine şans vereceğim, çeviri kaynaklı gümleme olmasın kitapta :)  Umarım yayınevi kitabın devamları için bekletmez.



  • Eveeeet gelelim benim historicallarını okumaktan son derece zevk aldığım favori yazarlarımdan Sylvia Day'in yeni kitabı Tutku Oyunları'na... Pegasus ,Tutku Oyunlarının çıkacağı yaklaşık altı ay önce duyurduğu için (-_-) o günden beri bekliyorum, artık umudu kesmiştimki çıkardılar. Arzulanan Kadın kitabında ki korsanımız Christopher'ın hikayesini okuyacağız burada. Beklentilerimi karşılayacak bir kitap olacağını düşünüyorum, bakacağız :)


  • Aspendos zaten benim bir süredir favori yayınevlerimden bir tanesi. Ahh bir de şu yazım yanlışlarına ve çevirilerine biraz daha dikkat etseler süper olacak. Gelelim yeni kitaplarına Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar adıyla çıkan kitabın eleştirileri oldukça olumlu. Kitabın okuyucuları hep çok güldüklerini söylemişler. Ben de bu yorumlar karşısında kesinlikle bu kitabı okumaya karar verdim. Chocolate Lovers serisinin ilk kitabı olan Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar satışta arkadaşlar :) 



  • Arkadya Yayınları bayağı bir süre önce Lucy Kevin'ın Dört Düğün ve Bir Fiyasko serisinin ilk kitabı Düğün Hediyesi'ni çıkarmıştı. Ben sevmiştim o kitabı hatta en çok serinin son kitabını merak etmiş indirmiş ve İngilizcesini okumuştum. Arkadya Yayınları biz okurlarına kıyak geçerek serinin ikinci ve üçüncü kitaplarını bir kitapta toplayarak yılbaşından sonra piyasaya sürmeye karar vermiş.
Tam zamanını yayınevinin facebook sayfasından takip edebilirsiniz. Arkadya Yayınları

Four Weddings and a Fiasco Serisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder