21 Aralık 2014 Pazar

Yeni Çıkan & Çıkacaklar





  • Lisa Kleypas'ın Hathaways serisinin 4. kitabı ( ben bunu uzun zamandır bekliyordum) çıktı. Seriyi takip edenler en az benim kadar heyecanlanmıştır bu haber karşısında. Leo'nun sonunda mutluluğu yakaladığını görmek bizler için çok güzel olacak :) 




  • Facebook ve wattpadde Esay Rumu olarak tanınan Rukiye Kayaarslan'ın ilk kitabı Güz Delisi çıktı. Ben yazarın bu hikayesini okuyamamıştım, fakat diğer hikayelerini okudum ve çok beğendim. O yüzden en kısa zamanda alıp Güz Delisi'ni okuyacağım. 


  • Aspendos'un bayağı bir süre önce duyurduğu ve benim de Tuğçe'nin Kitaplığında yorumunu okuyup oldukça merak ettiğim The Mighty Storm , Türkçe adı ile Karşı Konulmaz Fırtına çıktı. İngilizcesini okumuştum kitabın fakat Türkçe daha güzel olacağını düşünüyorum. En kısa zamanda kitaplığıma koyacağım diye umuyorum.
Karşı Konulmaz Fırtına



  • Önümüzdeki aylarda; Burcu Büyükyıldız'ın Bir Günah Gibi romanını elimize alacağız (kalpli gözler). Sarp ve Ela'nın o güzel aşklarını okumak için sabırsızlanıyorum. Nehir Erdem'in Deli Divane "Benden Sana Ne! Senden Bana Ne !" romanı önümüzdeki aylarda bizlerle olacak. Işıl Parlakyıldız'ın ilk basılı romanı Köle yeni basımıyla Müptela Yayınları'ndan çıkacak. Bookstealer-Zeynep Işıklar'ın Mevsim'i Müptela Yayınları'ndan çıkacak. Lemariz Müjde'nin Maske'sini de yakın zamanlarda elimize alabileceğiz. Yazmayı unuttuklarım olabilir , hepsini sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder