21 Mayıs 2015 Perşembe

Tutku Oyunları- Sylvia Day (Kitap Yorumu)






Kitap Adı : Tutku Oyunları

Yazarın Adı : Sylvia Day


Ait Olduğu Seri: Georgian #2


Sayfa Sayısı:352


Yayınevi: Pegasus Yayınları






Oyunlar her zaman masum olmayabilir. Ve işin içine tutku girince tüm kurallar değişir… Doyumsuz arzularıyla nam salmış ünlü korsan Christopher, hapisten çıkarak yeniden özgürlüğüne kavuşur. Ama bu özgürlüğün bir bedeli vardır: En az kendisi kadar zalim bir kadını baştan çıkarıp onu tutku dolu bir oyuna çekmesi gerekmektedir.

Masumiyetten çok uzak olan Leydi Maria, Christopher'ın daima bir adım önündedir. Yine de bu durum çekici bakışlardan, ateşli öpücüklerden ya da genç adamın cazibesinden zevk almadığı anlamına gelmemektedir. Asla duygularıyla hareket etmeyen Maria, hayatının aşkını bulup kendini ona teslim etmeyi aklının ucundan bile geçirmiyordur… Ta ki iki tarafın da birbirini kandırdığı bu tutku oyununa kadar.







Belki daha önce belirtmemişimdir ama Sylvia Day benim en sevdiğim yazarlardandır, bir çok kişinin aksine ben Judith'le veya Julie Garwood'la ya da Julia Quinn'le historical okumaya başlamadım. Historical okuma maceram Sylvia Day'in Yatağımdaki Yabancı kitabı ile başladı. O yüzden Pegasus'un bu kitabı çıkarmasını aylarca bekledim. Fakat Pegasus'a tepkili olduğum için sahaflara düşene kadar bekleme kararı aldım. Geçen hafta Akmar'da bir kitapçıda 6 TL gibi cüzzi bir miktara kitabımı aldım ve okumaya başladım.

Araya giren proje görüşmesi ve tabi onun koşturmacaları yüzünden kitaba yeteri kadar yoğunlaşamadım ve bu da beni çoğunlukla hikayeden uzaklaştırdı. Yine de her zaman ki gibi çok keyif aldığım bir Sylvia Day romanıydı Tutku Oyunları. Arzulanan Kadın'da Marcus'un peşinde olduğu Christopher St.John bu romanımızın erkek karakteriydi. Başlarda bir itici geldi kabul ediyorum fakat sonrasında adamdaki değişim inanılmazdı ya, aşk güzel durdu Christopher'ın üstünde. Maria desen ayrı bir olaydı zaten, iki dolandırıcının aşkı ancak bu kadar güzel ve tutkulu işlenebilirdi.

Genelde kitaplarda olan masum kadın bu roman için kesinlikle geçerli değil aksine Maria tam bir ölümcül cazibe. O yüzden bu kadının romanlarını seviyorum klişe gelmiyor çoğu durumu bana. Christopher bildiğimiz hapisten yeni çıkmış bir korsan, Maria'nın ise iki kocasını öldürdüğü düşünülüyor yani bayağı renkli kararkterlerimiz var. Yalnız ben Simon'a bayıldım. Simon, Maria'nın eski sevgilisi ve hala birlikte yaşıyorlar alın size bir renkli karakter daha.

Simon'ın hikayesi serinin dördüncü kitabı ve onu cidden merak ettim ama bu kitabın sonu öyle bir yerde bitti ki 3.kitabı merak etmemek elde değil. Colin ve Amelia çiftinin (gelecek kitabın çiftleri oluyor kendileri) akıbetlerini merak edelim diye öyle bir yerde bırakmış ki yazar kendimi direkt Pegasus'a ne zaman çıkarıyorsunuz 3.kitabı diye mesaj atarken buldum.

İki değişik karakterin ( ikisi de kesinlikle masum olmayan aksine son derece plancı,çıkarcı karakterler) sürükleyici aşkını okumak için bence hiç tereddüt etmeyin. Benim bir tek hoşlanmadığım nokta sonunun çok çabuk bağlanması oldu yani biraz daha detaylı olabilirdi ama olsun. Kitabın +18 olduğunu da belirteyim. Sylvia Day beni yine hayal kırıklığına uğratmadı. Keşke yayın hakları başka bir yayınevinde olsaydı ama yapacak bir şey yok.


Puanım: 4,0/5,0





Passion for the Game (Georgian, #2)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder