6 Haziran 2015 Cumartesi

Rule- Jay Crowner (Kitap Yorumu)





Kitabın Adı : Rule


Yazarın Adı : Jay Crowner


Kitabın Ait Olduğu Seri : Marked Men #1


Sayfa Sayısı: 360


Yayınevi : Aspendos Yayınevi









İki zıt karakterin aşkı var bu kitapta!

Rule Archer gibi bir baş belası için Shaw Landon, kibirli ve kusursuz bir prensesti. Üstelik o, ölmüş ikizinin yakın arkadaşıydı. Shaw, başkalarının kurallarıyla yaşıyordu, Rule ise kendi kurallarını koyardı. Onun gibi bir iyi aile kızına vakti yoktu, bu kız onun gerçekte kim olduğunu görebilen tek kişi olsa bile…

Shaw Landon, Rule'u ilk gördüğü günden beri seviyordu. Oysa Rule, Shaw gibi başarılı bir tıp öğrencisinin istememesi gereken her şeye sahipti. Ama Shaw, Rule'un ürkütücü piercinglerinden, dövmelerinden ya da vahşi tavırlarından korkmazdı, ona uygun olmadığını bilse bile…
 








Rule'un konusu benim en sevdiklerimden, bir kızımız var yıllardır oğlumuza aşık oğlumuz bu kızımızı fark etmiyor fakat bir gün bir şeyler oluyor ve her şey tersine dönüyor. Fakat kitabımızın erkek karakteri tanıdığımız bildiğimiz erkek karakterlerden farklı olarak bütün vücudu dövmelerle kaplı, yüzünde bir sürü piercing , iş duygusallığa gelince tamamen içine kapanık yaşayan değişik bir kişilik. Kızımız ise doktor olmak için okuyan, ailesini hiçbir şekilde memnun edemediği için üzerinde bunun burukluğunu taşıyan, hanımefendi kimliğinin altında çılgın bir kız yatan bir kişilik.


Kitap Rule'un yanında bir kız ile akşamdan kalma bir şekilde Shaw tarafından uyandırılması ile başlıyor. Shaw Rule'un 3 yıl önce ölen ikizi Remy'nin en yakın arkadaşı ve aileden biri gibi bu yüzden 3 yıldan beri her pazar aile kahvaltılarına Rule'u kendi taşıyor. Rule'un ailesi ile arası pek iyi değil anlayacağınız üzere... Arka  kapakta da yazdığı üzere Shaw yıllardır Rule'a aşık fakat Rule ve daha bir çok kişi onu Remy'nin sevgilisi sanıyor bu yüzden  Shaw'a hiç o gözle bakmamış, zaten Shaw'ın herkesi memnun etme isteği ve kendini hanımefendi ve kasıntı hallere gizlemesi yüzünden Rule onun ulaşılmaz olduğunu düşünüyor. Fakat son gittikleri pazar kahvaltısından sonra ipler kopuyor ve bir daha pazar günleri bu işi yapmama kararı alıyorlar.

Rule'un kızımıza farklı bir gözle bakması ise Rule ve arkadaşlarının Shaw'ın çalıştığı bara gidip onu orada üzerinde oldukça seksi bir kıyafetle görmesi üzerine başlıyor. Daha sonra Shaw'ın doğum gününde Shaw bir cesaret her şeyi değiştirecek hamleyi yapıyor.

Rule bir çok insanın görüşüne acayip kusurlu bir karakterdi fakat onu çekici yapan bu. Dövmeleri, piercingleri, bağımsız halleri, serserilikleri, vs. adamı çekici yapıyor yani ne yapalım ? :D Rule'un asıl kusuru duygusal taraftaydı, ailesi ile olan sorunları, çok sevdiği ikinizi kaybetmiş olması onu duygusuz moda sokmuş maalesef. Shaw onun bu hallerini sarssa da bir dengeye girebilmesi zor oldu ve bu sürede de Shaw'ı oldukça yıprattı. Kıza olan duygularını yorumlamaya çalışıp yorumlayamaması, yorumladığında ise bundan korkması bunlar ilişkileri için zor dönemler oldu. Üstelik Shaw'ın sakladığı bir sır yüzünden onu yalnız bırakması ve Shaw'ın bu süreçte bir sıkıntı yaşaması da tuzu biberi oldu.

Rule için çok karışık duygular içindeyim, şahsen kendim için onun kadar duygusal çalkantıları olan bir sevgili istemezdim. Shaw'ı her türlü takdir ettim, onca sene onu başka kızlarla en kötü hallerde yakaladığı halde yine de onunla birlikte çabalamaktan çekinmedi.  Tek bir noktada ona kızdım o da ailesinin evine gitmesi oldu. Gerçi orada Rule'un yaptığı salaklığın yanında çok da bir şey diyemiyoruz Shaw'a. Kısacası Rule gibi duygusal felaket olan bir adamla uğraşıp onunla güzel bir ilişkisi olması için çabalayan güçlü bir kızdı Shaw ben sevdim kendisini. Kitabı da beğendim, adam değişip ben çok pis aşığım havalarına girmedi tam tersi Rule'un kendi içindeki sıkıntıları, korkularını bayağı ayrıntılı olarak gördük.







Kitapta sevmediğim nokta yazım hataları oldu. Aspendos sevdiğim bir yayınevi olduğu halde bu konuda çok özensiz. Umarım bu sorunu biran önce çözerler. Ben kitabı beğendim, duraksamadan okunabilecek bir kitaptı. Belki yazım hataları olmasaydı 4,5-5 olabilecek bir kitap benim için şuan 3,5-4. Serinin devam kitaplarını bekliyorum onları da mutlaka okuyacağım.


Puanım : 3,5












Rule (Marked Men, #1)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder