17 Şubat 2016 Çarşamba

İzmir'de Okuduklarım







Merhabalar, bir süredir evimden uzakta İzmir'de tatildeydim. İnanın çok iyi geldi. Arkadaşlarımla buluştum, uzun süredir görmediğim insanları görme şansı buldum ve bu sürede de bazı kitaplar okudum :) 




1. Kefaret - Simon Toyne : Tur kitabımız olan Kefaret sonu ile gönlümün efendisi oldu efendim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Tereddüt bile etmeyin. 

Benim yorumum için tıklayın. 

2.Aşk Seni de Vurur - Julie Garwood : Julie Garwood'un İskoç serisinin ilk iki kitabını okumuştum fakat bunu bir türlü okuyamamıştım. Fırsat bu fırsat diyerek başladım. Serinin ilk iki kitabı daha güzeldi ama şunu söyleyeyim bu kadının yazdığı hiçbir şey bana kötü gelmiyor. Bu kitabını da beğenmemezlik edemezdim haliyle. Zaten İskoç denildiğinde ben de sular duruyor o yüzden sadece Julie Garwood <3 ben diyeyim siz anlayın.


3. Siyah Kadife - Rita Hunter : Fotoğrafta yok çünkü kendisi İzmir'de :D Rita Hunter'ın çıkan son kitabını okumayı çok istiyordum ve sonunda okudum. Bir gecede bitirdim kitabı ve bazı yerlerinde bildiğiniz ağladım. :( Çok duygusal geldi bu kitap bana. Özellikle Emily'ye bayıldım diyebilirim. Bazı yerlerde "Susma Emily konuş, hakkını savun." diye tepindim resmen. Hak etmediği çok darbe aldı garibim. Çok beğendim kitabı ve bana göre Rita Hunter çıtayı yine yükseltmiş diyorum.

4. Beni Öptüğün Gece - Julia Quinn  : Sonuna kadar 5'lik gözü ile baktığım kitap sonunda benim gözümde temposunu biraz düşürdü ve 4 - 4,5 arası bir duruma geldi. Julia Quinn'in çok kitabını okudum şu ana kadar ve erkek karakterlerini hep sevdim. Eğlenceli, saygılı ve sevgi dolu karakterler yaratmasını çok iyi becerebilen yazarlardan Julia Quinn. Daniel da benim için özel ve sevilen bir karakter oldu. Bu yazarın okuduğum en cüretkar kitabıydı bence ya da ben diğer kitaplardaki sevişme sahnelerini unutmuşum. :D Bridgerton serisinden okumadığım 3 kitabı var ve okumak istemiyorum çünkü Epsilon çok sık çıkarmıyor hiç bir yazarının yeni kitabını. Puandan da anlamışsınızdır ama yine de söyleyeyim çok beğendim.

5. Her Yerde Sen - Sydney Landon : Goodreads'e girdiğim yorumu aynen kopyalıyorum :D Serinin 3.kitabını merakla bekliyordum aslında. Suzy ve Gray'in kardeşleri arasındaki ilişki nasıl olacak neler yaşayacaklar çok merak ediyordum. Beth'in belirli sorunları olduğunu zaten 2.kitaptan biliyorduk ama inanın bu kadar sorunlu olabileceğini düşünmemiştim. Bencillikte kendini aştı resmen. Bazı yerlerde kitabı fırlatmak istedim elimden düşünün o kadar irrite etti Beth'in yaptığı bazı şeyler. Ayrıca olaylar bir anda boyut değiştiriyor kitapta bir adapte etme durumu yok yani. Bir de bu kadın paso kızların tarafından anlatıyor olayları. Hele ki ilk kitap bu konuda en kötüsüydü. Bu yine ona göre daha iyiydi. Serinin sonraki kitabı, Ella'nın hikayesini çok merak ediyorum. Umarım beni bunun gibi hayal kırıklığına uğratmaz.

6. Çıplak Ölüm - Nora Roberts : Nora Roberts'ın daha önce başka kitaplarını okumuş bir insan olarak söylüyorum ki onlar fasa fisoymuş. Bu kadın bu seriye ve bu türe devam etmeli başka bir şeye değil. Gelecekte geçen, tutkuyla harmanlanmış bir polisiye. Bunu sevmeyecek bir insan varsa çıksın karşıma lütfen. :D Gerçekten çok ama çok beğendim ve sonunda meşhur Roarke ile tanıştığım için inanın nasıl memnunum. Kendisi tam bir ilah. *-* Kitapta adının geçtiği her yerde kalbim pır pır oldu resmen. Eve de çok iyi bir karakterdi bence. Genelde kadın karakterlere uyuz olma potansiyelim olduğu için başta bir ön yargı beslemedim değil ama beni haksız çıkardı. Nora Roberts okuyacaksanız kesinlikle bu seriyi okumalısınız. Epsilon da yeni baskılarını çıkarsa şu kitapların fena olmaz aslında ama onlar bu aralar wattpad'le kafayı bozduklarından doğru düzgün kitap bile çıkarmıyorlar o yüzden söylenmeyi bıraktım artık. Neyse efenim bu serinin bazı kitapları hala satışta ama olmayanları sahaflardan ve nadirkitap.com'dan tamamlayabilirsiniz. 

İzmir'de okuduğum kitaplarım bunlardı. Bunların yanı sıra iki tane de oyun bitirdim Mafia 2 ve Sniper Elite. Mafia 2'yi çok beğensem de hikayenin yarım kalışı ve 3.oyunda başka bir karaktere geçiyor olması sinirlerimi bozdu. Fakat bir dönem oyunu olarak çok başarılıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder