22 Ağustos 2014 Cuma

Aşk'ın Hava Sahası-Wattpad Hikayelerinden




Aşk'ın Hava Sahası, 5 havacı erkek pilot'un aşklarını anlatıyor diyebilirim. Çok yavan bir tanım oldu bu biliyorum :D Hikayenin başında 5 tane havacı üsteğmenimiz var. Daha sonra bunlara bir tane daha ekleniyor ki bu hikayemizin baş kahramanlarından İdil. Yaman eğitim subaylarının lideri diyebiliriz ve İdil'den ilk görüşte etkileniyor ki karşılaşmaları da askeri ortamda olmuyor belirteyim :) Fakat İdil'in kendisi gibi subay olduğunu öğrenince ona diş biliyor ve aralarında bir güç savaşı başlıyor. Tabi ki bu savaş ilk görüşte birbirinden etkilenen çifti giderek aşka götürüyor. Diğer karakterler; Yaman'ın kardeşi Yonca ve Yaman'ın en yakın arkadaşlarından biri olan Devrim arasındaki ilişkiye de tanık oluyoruz bölümler ilerledikçe. Ayrıca Ayaz ve Zehra, her ne kadar daha gerçekleşmemiş olsa da benim merakla beklediğim çift olan Eren ile Gülçin ve henüz kimseyle işi olmayan Kutay'da hikayenin diğer karakterleri. Nehir Erdem'in hikayeleri zaten ben de mutlu bir ifade bırakıyor okuyunca. Samimi olduğunu düşünüyorum. Nehir Serisi'nin devam hikayelerinden hatta en sonuncusu olan Aşk'ın Hava Sahası'nı ve diğer Nehir Erdem Hikayelerini tavsiye ederim . Günü geldikçe bende buradan tavsiyesini yazarım zaten, keyifli okumalar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder