15 Ağustos 2014 Cuma

Yeni Çıkan-Çıkacak Kitaplar(15.08.2014)




  • Müptela Yayınlarından çıkacak olan Burcu Büyükyıldız'ın ilk basılı eseri olan Çilek Mevsimi bugün ön siparişe çıktı. Kitabı wattpad'de okumuş biri olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. 


  • Postiga Yayınlarından çıkacak olan Burcu Demet Peker'in Sahra'sı bugün ön siparişe giriyor. Sahra'yı okumadım fakat yazarın başka hikayelerini okumuş biri olarak kesinlikle tavsiye edebilirim. 


  • Altın Bilek Yayınlarından çıkacak olan Eda Tuzcalı'nın romanı Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım ayın 22'sinde raflardaki yerini alacakmış. Bu kitabın konusu diğerlerinden farklı geldi bana inceleyin siz de bana hak verecek misiniz bakalım.


Bu arada bu kitabın adını ilk duyduğumda aklıma Stevie Wonder'ın I Just Call To Say I Love You şarkısı aklıma geldi , belki yazar kitabında bununla alakalı birşey belirtmiştir bilmiyorum okuyunca anlayacağız ;)




  • Birçok kişinin beklediği Gena Showalter'ın yeni romanı En Karanlık Fısıltı'yı yayınladı sonunda Pegasus Yayınları. Umuyorum yakında taaa haziranda basın bülteninde gördüğümüz Sylvia Day'in yeni kitabını da çıkarır.
Gena Showalter-En Karanlık Fısıltı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder