19 Ağustos 2014 Salı

Yeni Çıkan Kitaplar (19.08.2014)



  • Bugün ilk kitap haberimizi uzun bir zamandır Diana Gabaldon bekleyenler için verelim. Outlander serisinin 6.kitabını iki kitap halinde Kar ve Kül Kısım 1&2 şeklinde yayınladı Epsilon. Serinin bekleyenlerine müjde :)
         Kar ve Kül Kısım 1
         Kar ve Kül Kısım 2

  • İkinci haberimiz wattpad'de SIR adı altında yayınlanan hikayenin 4 kitap olarak Postiga Yayınlarından çıkacağı olsun. Yakında daha detaylı bilgi verildikçe bende buradan size duyururum.
          İncelemek isterseniz.. SIR Wattpad Sayfası
                                           SIR Facebook Sayfası

  • Bir diğer duyurumuz Dex'in kitaplarını çıkarmayı çok sevdiği yazar Jennifer L. Armentrout'un yeni kitabı hakkında. Lux serisinin son kitabı yurtdışında daha bu ay çıktığı için henüz onu bekliyoruz fakat Dex araya yazarın başka bir kitabını sıkıştırdı diyebiliriz. 

                      Buyurun inceleyin.. Hep Seni Bekledim- J. Lynn

  • Pegasus Yayınlarının son günlerde çıkardığı ilginç kitaplar var bir tanesi Rüya diğer bir tanesi de Sil Baştan. Hala yeni Sylvia Day kitabını bekliyoruz Pegasus'tan ama bu çıkardıkları ile idare edeceğiz sanırım şimdilik. 
                        İncelemek için.. Rüya-Adrienne Stoltz & Ron Bass
                                  Sil Baştan-Chelsea Fine

  • Son olarak Burcu Demet'in Sahra'sı ön siparişte arkadaşlar. Yazarın yazım tarzını beğeneceğinizi düşünüyorum. Ben diğer hikayelerinden çok keyif aldım. Sahra'yı da uzun zamandır bekliyordum. 
Sahra - Ön Sipariş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder