28 Ağustos 2014 Perşembe

Yeni Çıkanlar & Çıkacaklar (28.08.2014)

  • Bugünün ilk haberi Müptela Yayınlarından gelsin :) Belki benim gibi internetten hikaye takip edenler bilirler S.S. Atıcı ismini. Bu yetenekli yazarın kitapları neden basılmıyor sorusunu kendime defalarca sorduğum doğrudur. Sonunda mutlu haberi aldık ve Müptela Yayınları yine harika bir yazarı bünyesine kattı. S.S. Atıcı'nın Kimliksiz adlı kitabını yakında raflarda görebileceğiz. Ben Kimliksiz'i okumuş bir insan olarak söylüyorum kesinlikle bu kitabı kaçırmayın arkadaşlar. 


  • Gelelim dün beni çooook sevindiren kitap haberine :D Epsilon Yayınevi yine araya uzun bir süre koyarak ( oldukça uzun bir süre) benim en sevdiğim yazarlardan Karen Hawkins'in kitabını çıkarmaya karar verdi. Kapağını çok beğendim bunu belirteyim ki orijinal kapak kullanmışlar zaten. Ama şu mantığı anlamıyorum bu seri 6 kitaplık bir seri ve Epsilon daha önce bu serinin ilk ve son kitabını yayınladı. Niye bir baştan bir sondan yayınlıyorsunuz anlamıyorum Epsilon :D Bu kitap serinin ikinci kitabı arkadaşlar , Karen Hawkins'i bekleyen benim gibi herkese hayırlı olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder