30 Eylül 2014 Salı

Yeni Çıkan & Çıkacak Kitaplar(30.09.2014)




  • Nemesis Yayınları'ndan konusu ve kapağı ile eğlenceli bir kitap tavsiye edeceğim sizlere , Biri Sır Mı Dedi? adlı kitap bende incelediğimde bir Rachel Gibson, Jill Shalvis havası yarattı. Bu iki yazarın kitaplarını da daha önce Nemesis Yayınları'nın çıkardığı düşünülünce yayınevinin bu tarz kitapları sevdiğini söyleyebiliriz. Ben incelediğimde hoşlandım kitaptan, sizde bir inceleyin :)
        
   Not: Kitabın erotik unsurlar içerdiğini belirtelim.


  • Nefes Serisi'nin üçüncü kitabı Aşk Yakar çıktı arkadaşlar. Benim gibi serinin 3.kitabı çıksın sonra alıp okuyacağım diye düşünenler ve daha önce okumuş bu kitabı heyecanla bekleyen kişilere duyurulur :D

  • Barbara Freethy'nin yeni kitabı Dileğim Sensin çıktı .Bu aralar en sevdiğim yayınevlerinden biri olan Novella Yayınları arayı açmadan yazarlarının yeni kitaplarını çıkarma konusunda çok başarılı. Bol bol satışlar diliyorum.

  • Bella Andre'nin Sullivan ailesi serisinin 3.kitabı çıktı :) Benim gibi bu seriyi takip eden kişileri mutlu eden yayınevi Novella'ya bol teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder