30 Eylül 2014 Salı

Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım-Eda Tuzcalı(Kitap Yorumu)






Kitap Adı : Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım

Yazarın Adı : Eda Tuzcalı

Sayfa Sayısı : 431

Yayınevi : Altın Bilek Yayınları














"Öpmeye doyamayacağım bir kadınla karşılaşmadım."

Su, tez konusu olarak bir telekız olmayı seçti; tanımadığı erkeklerle 6 ay boyunca telefonla konuştu, onların dertlerini dinledi, yol gösterdi, fantezileriyle onları mutlu etti. Konuştuğu erkeklerin kimisi kendine çok güvenliydi. Ama içlerinden birisi (Mert), hiç konuşmuyor sadece Su'nun sesini dinliyordu…
Birkaç konuşmadan sonra; Mert utangaçlığını yavaş yavaş üstünden atmaya başladı, kendinden bahsediyordu; Su ise kuralları gereği kendisi ve hayatı hakkında hiçbir ipucu vermiyor; tıpkı bir telekız gibi davranıyordu…
Gün geçtikçe Mert, hiç görmediği bu genç kadına tutkuyla bağlandı. Onu görmek, ellerini tutmak, teninde ellerini dolaştırmak, kokusunu hissetmek istiyordu… Ama Su, sadece bir oyunun içindeydi; bu gerçek değildi…
Mert'in son sözü ise şuydu: SADECE SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLEMEK İÇİN ARAMIŞTIM…
O günden sonra, Su'ya artık ulaşamaz oldu…
Peki ya kader onlara bir şans daha verse, bu kez sesleri değil; gözleri buluşsa, birbirlerini tanırlar mıydı?

"Aynı gökyüzünü paylaşmadığımızı biliyorsun değil mi?"
"Sana kendi gökyüzümü göstermeyi isterdim.





Daha önce buradan da duyurmuştum yazarın kitabının çıkacağını ve benim sabırsızlıkla beklediğimi. Bekledim, aldım, okudum ve sonuç olarak hayal kırıklığına uğramadığımı söyleyebilirim. Yazarın şuan wattpad'de olan hikayelerinden zaten farklı bir tarzı olduğunu anlamıştım ki kitabın konusu da oldukça sıradışı bence.




Kitabın iki ana karakteri Mert ve Sude.. Mert yakışıklı,zeki ama çok fazla dışa dönük olmayan bir erkek, Sude ise Mert'in aksine kendine son derece güveni yerinde, güzel, rahat bir kız ve Sude'nin yine bu kendine güveni sonucu aldığı tez konusu ile bizim kitabımız başlıyor. Sude, altı ay boyunca tezi için bilgi toplamak amacı ile telekızlık yapmaya başlıyor, bir süre sonra bu iş kendisini sıkmaya başladığında kitabın diğer karakteri Mert ile tanışıyoruz. Mert, Sude'yi arada sırada arıyor fakat hiç konuşmuyor , Sude'nin iteklemeleri ile sonradan konuşmaya başlıyor ve bu ikili arasındaki ilişki git gide derinleşmeye başlıyor ve bu iş bittiğinde Sude ayrı Mert ayrı yara alıyor. Yıllar sonra kader onları ikisinin arkadaşlarının ortaklığı üzerine bir araya getiriyor , gerisini artık kitaptan okursunuz daha fazla hikayeyi eşelemeyeyim :D

Konuşmaların olduğu kısımları ben çok sevdim, çok akıcı bir şekilde gitti baştaki 50,60 sayfa. Fakat sonrasında Sude'nin bu işi bitirdiği ve Mert ile ayrı düştükleri dönem sıkıcıydı bana kalırsa. Orada hikaye biraz durağanlaşıyor. Tekrar karşılaştıkları dönemde bir süre yine sıkıcı gitti bence , gerçi ben oralarda Sude'ye uyuz olmakla meşgul olduğumdan da pek hoşuma gitmemiş olabilir bu kısımlar :D Sanki hikaye oralarda duruyormuş gibi hissettim ama sonra kitabın son 200 sayfasında yine hikaye kendini toparladı ve güzel bir finalle bitti.

Kitapta yan karakterler de oldukça büyük yer tutuyor. Fakat yazar Mert ve Sude dışında diğerlerinin hikayesini muallakta bırakmış, umuyorum yakın zamanda onlar içinde bir kitap yazar yoksa ben çatlarım :D

Bence ilk kitaba göre başarılı bir kitaptı, Eda Hanım'ın yolu açık olsun daha nice kitaplarını okumak dileği ile :)

Not: Bence kapak 10 numara olmuş (:

Puanım: 3,5/5,0 






Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder