25 Ekim 2014 Cumartesi

Aşkın İki Yüzü- Susan Mallery (Kitap Yorumu)






Kitap Adı : Aşkın İki Yüzü( Lone Star Sisters #2)

Yazar Adı : Susan Mallery

Sayfa Sayısı: 336

Yayınevi: Pegasus Yayınları







Savaşın acılarıyla örselenmiş bir adam Özgürlüğe susamış, azimli bir kadın Entrikalarla alevlenen, tutkulu bir aşk Skye Titanın zengin babası kızının hayatını yönetebileceğini düşünmektedir. Kocasının ölümünün ardından kızıyla bir başına kalan Skye ise eskisi gibi itilip kakılmamaya kararlıdır. Özellikle de hayatının aşkı olan adam sekiz uzun yıldan sonra Teksasa dönmüşken... 

Eski SEAL komandosu Mitch Cassidy savaşta yaralanıp eve döndüğünde artık her şeyin farklı olduğunu görür. Ancak aradan geçen sekiz yıl, genç adamın Skyea karşı tutkusunu ve ihanetinin acısını köreltmemiştir. Genç kadının dudaklarından pişmanlık dolu sözler dökülmesini istemektedir. Mitch geçmişi unutup Skye'ı babasından kurtarırken kendi kırık kalbini de onarabilecek midir? 






Ben bu kitabı okuyalı bir sene olmuş :) İlk kitapta Lexi ile Cruz'un hikayesi anlatılıyor. O kitapta da bahsedilmiş olan Skye ve Mitch'in hikayesini de bu kitapta okuyoruz. Syke, yıllar önce aşık olduğu Mitch'i gerçekten en kötü yollardan biri ile terk etmiş. Evlenmeye karar verdiklerinin ertesinde Mitch'i babasının kendisini evlendirmek istediği adamla aldatarak Mitch'i terk ediyor, üstelik o adamdan hamile kalıyor. Mitch, bu ihanetten sonra orduya katılıyor ve yıllar sonra bir bacağını kaybederek geri dönüyor. Skye kadar kişiliksiz bir insana hala aşık olması bence Mitch'in şanssızlığı. Bir insan sırf babası dediği için sevdiği kişiyi aldatarak kendinden 20 yaş büyük biriyle evlenmeyi nasıl kabul eder ya -_- Üstelik ben onu(kocası) sevdim benim ona aşkım sonra oluştu bilmem ne diye gezmiyor mu deli oldum ya. Sen sevsen de ihanet edip baban ne derse onu yapıyorsun zaten Syke :| Mitch döndüğünde Syke dul ve çocuklu bir şekilde hala babasının dizlerinin dibinde köpeği gibi yaşamaya devam ediyor. Babası buna anlaşmalı başka bir evlilik ayarlamaya çalışıyor, yıllar sonra hala akıllanmayan,uslanmayan,çocuk sahibi olup hala bir kişilik sahibi olamamış Syke buna da hayır demiyor ve benim ağzını burnunu kırasım geliyor. Neyse ki sonraları Mitch ve Erin sağolsun (kızı kendinden daha akıllı ) birazcık aklı mantığı yerine geliyor. Mitch, ilk döndüğünde haklı olarak kızgın. O kadar saçma sapan davranışlarına rağmen Syke yine zeytinyağı gibi üste çıkmıyor mu çoğu zaman sinir oldum. Mitch'i suçlu bile hissettirmeyi başardı ya helal olsun dedim yani kadına ne kadınmış. Resmen o ev için sevgilisini satmış , ihanet etmiş sonra da mıymıymıy, uyuz nolucak.

 Neyse ben bu kitabı beğenmiştim okuduğumda ama ilk kitabını okuduğumda (seriye bu kitaptan başlamıştım :D)  Syke'e daha da uyuz oldum.




PUAN:4 ,0/5,0


Ya Skye için bu puan bile fazla, Mitch' e dua etsin.


Aşkın İki Yüzü (Lone Star Sisters, #2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder