1 Kasım 2014 Cumartesi

Beni Yarına Bırakma- Burçin Çelik (Kapak Tanıtımı)




Sadece üç harfli bir kelime, aşk... Tüm duyguları barındıramaz ki içinde! Hiç ummadıkları anda aşkla çarpılan Selma ve Selim birbirlerine ait olmadıkları halde sevebilirler mi aşkla?


Kitap olacağı duyurulduğundan beri şu kapak tanıtımını yapmayı dört gözle bekliyordum. Kendisi daha önce Can Kırıkları adı altında wattpad de yayınlanan bir hikayeydi ve ben çok büyük bir zevkle okumuştum hikayeyi. Selim'in yaptıklarında Selma kadar ben de üzüldüm , onun gibi kırıldım. Selim daha sonra çabaladıkça ben de Selma ile birlikte sevindim, mutlu oldum. O yüzden bu kitabın çıkmasını aylardır dört gözle bekliyordum. Sonunda çıkıyor ve ben fuarda kendisini almak için gün sayıyorum. Bu arada kapağa söylenebilecek söz yok, kitabın içeriğine çok güzel uyan, harika bir kapak olmuş. Burçin Çelik'in yolu açık , satışları bol olsun efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder