15 Kasım 2014 Cumartesi

Benimle-Jasinda Wilder (Kitap Yorumu)






Becca de Rosa Nell'in en yakın arkadaşıdır. Erkek arladaşı Kyle hayatını kaybettiğinde Nell o kadar kendini dünyaya kapatmıştır ki en yakın arkadaşı Becca bile ona ulaşamaz. Nell'e acısını hafifletmede yardım etmeye çalışsa da Becca'nın kendi hayatı da alt üst olmaktadır. Bildiği her şey değişiyordur. 

Kyle'ın en yakın arkadaşı Jason Dorsey, Nell'e çıkma teklif eder ama bu randevu gerçekleşmez. Onun yerine Nell'in en yakın arkadaşı Becca ile buluşur. Nell'in isteğiyle… Bu buluşma onlar için uzun tatlı bir birlikteliğin başlangıcı olur...








Kitap Adı: Benimle(Falling #2)
Yazarın Adı: Jasinda Wilder
Sayfa Sayısı: 392
Yayınevi: Pena Yayınları





Bayağı bir zaman olmuş ben yorum yazmayalı, vize haftası geldi ya mutlaka yorum yazıp kendimi ders çalışmaktan kurtarmasam olmaz diye düşündüm ve daha yeni bitirdiğim kitabım Benimle için yorum yazmaya karar verdim.

Falling serisinin ilk kitabı Seninle'yi okuyanlar bilirler Nell son anda çıkmaktan vazgeçip Jason'a Becca'ya çıkma teklif etmesini söylemiş ve sonrasında kitap boyunca ikilinin birlikte oldukları dışında çok fazla bir detay öğrenememiştik. Ben bu kitabı okumayı çok istiyordum , ingilizcesine başlayıp bir kısmını okuyup sonra devam ederim diyerek bırakmış olsam da bu kitabın Türkçe'ye çevrilmesini çok istiyordum. 


Becca yıllardır çok hoşlandığı Jason'dan bir akşam bir anda çıkma teklifi alır, üstelik gündüz en yakın arkadaşı Nell'e çıkma teklifi ettiğini bilirken bu kıza tabiki garip gelir ve Jason Nell'in onu ektiğini, onu aramasını söylediğini belirtir. Kötü bir ilk buluşma nedeni olsa da ikili bu randevudan çok mutlu olurlar fakat Becca'nın babası çok katı bir adam olduğu için ikilinin görüşme imkanı çok mümkün olmaz. İlerleyen zamanlarda birkaç buluşma sonra Jason Becca'nın babası ile görüşerek Becca'yı sıkmamalarını böylelikle ilişkilerini istedikleri gibi takip edebileceklerini söyler ve böylece ilişkileri resmileşir. Becca'nın katı babasının yanında Jason'ın da çok büyük ailesel problemleri vardır. (Çok fazla bu konularda detay vermeyeceğim, yoksa kitap özeti çıkarmış gibi olacağım kaptırdığım gibi gidiyorum :D) İki yıl sonra Kyle ölünce Nell dağılır ve Becca onu toparlamak için birşey yapamaz hale gelir, bu sırada da Jason'a en yakın arkadaşını kaybettiği için destek olmaya devam eder. 


Sonrasında yaşanan bazı olaylar ikilinin ilişkilerinin ne kadar sağlam olduğunu biz okurlara çok güzel anlatmış.Jason çocukluğundan itibaren yüklendiği sorumluluklar sayesinde ayakları yere basan ve olgun bir kişilik, Becca da keza öyle. Böylece ne olursa olsun ikisinin ilişkileri hiç sarsılmadı, saçma sapan nedenlerle birbirlerinden hiç uzaklaşmadılar. Biri yıkılsa öteki toparladı, kısacası okuması çok güzel bir çiftlerdi. Kaprisler olmadan, erkek karakterin öküzlükleri veya çapkınlıkları ile kızı üzmesi olmadan, kız tripleri ile bizleri baymadan güzel ilerleyen bir kitap olmuş. En çok da Jason'ın Becca için hissettikleri çok güzeldi.



"
"Ben de seni seviyorum,Beck."
Yüzünü ellerimin arasına aldım. "Beni sonsuza kadar seveceğine söz ver. Ne olursa olsun."
Gözlerimdeki, sesimdeki umutsuzluğu fark etti ama sorgulamadı, bir an bile tereddüt etmedi. "Sana sonsuzluk için söz veremem , Beck." Reddediliş gibi gelen bu cümle sonrasında yaşlar dökülmeye başladı ama Jason gözyaşlarımı öptü ve itirazımı susturdu. "Sonsuzluk için söz veremem çünkü bu yeterince uzun bir süre değil."  
                                                                                                                                              "

Kitabın son kısımlarına doğru Colt ve Nell'i ilk kitapta bıraktığımız yerden anlatan kısımlar vardı. Yani onlar hakkında da bilgi almak güzel oldu. Bakalım Pena üçüncü kitabı ne zaman çıkaracak, Colt ve Nell'in kızlarının hikayesini merak ediyorum. 

Kitap Jason ve Becca'nın ilişkilerinin yaklaşık bir 8-9 yılını kapsıyordu. O yüzden ilişkilerinin ne kadar sağlam olduğunu, birbirlerini ne kadar sevdiklerini yazar bize çok güzel aktarmış. Duygu dolu güzel bir kitaptı , bence kütüphanenize ekleyin. Uyarmadan edemeyeceğim +18'lik kısımlar var kitapta ona göre okuyun :)




Puanım 
5,0/5,0



Bunlar da benim Becca ve Jason'ım :)





Falling Into Us (Falling, #2)





2 yorum:

  1. teşekkürler :)) açıkçası biraz kararsızdım bu kitap için ama okumayı düşünüyorum ... birinci kitap beni çok etkilemişti...umarım Seninle kadar güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ondan daha çok beğendiğimi bile söyleyebilirim, umarım siz de beğenirsiniz , keyifli okumalar :)

      Sil