1 Aralık 2014 Pazartesi

Pabucumun Ajanı 2- Asude (Kitap Yorumu)






Kitap Adı: Pabucumun Ajanı 2

Yazar Adı: Asude

Sayfa Sayısı: 655

Yayınevi: Ephesus Yayınları








Macera yandığı yerden devam ediyor!

Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!

Tuna Üstüner’le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi…

Ta ki o güne kadar!

Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna’nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.

Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert…

Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?
Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!







(Yorum, ilk kitabı okumamış olanlar için spoiler içerir)


Geçen sene CNR Expo'da çıkan Pabucumun Ajanı'nın ardından kitabın devamını bekleyerek , Tuna ve Deniz aşkının nereye varacağını merak ederek ayları devirdim. Tüyap'a ilk günlerde gittiğimden Pabucumun Ajanı 2'yi fuardan alma şansım olmadı fakat ön siparişe girer girmez siparişimi verdim ve günlerce bekleyişimin sonunda kitabım elime geçer geçmez okumaya başladım. Kitabı geniş bir aralığa yayarak okumak istesem de projeler,dersler bilmem ne derken ancak bulduğum iki günlük boşluğa sıkıştırarak okudum kitabı yoksa hiç okuyamayacaktım. Kitap için söyleyeceğim ilk şey beklememize değen bir kitap olduğu.

Kitap ,ilk kitabın bittiği yerden başlıyor. Arada herhangi bir zaman atlaması yok. Tuna ve Deniz'in evlilik hayatına adapte olma çabaları, Deniz'in ailesinin evliliklerini öğrenmesi, eski nişanlı Aydan'ın fırtadanak ortaya çıkışı, Bağkur'lu mafyanın Deniz'i sıkıştırması falan derken kitap başlarından itibaren hep olaylı ilerliyor. 

Deniz ve Tuna'nın ilişkileri çok tatlıydı gerçekten okurken çoğunlukla tebessüm eşliğinde okudum kitabın başlarını. Fakat sonra Tuna her zaman ki kazulet haline geçince elime odun alıp kafasında kırmak istediğim olmadı değil. Tabi ki Deniz'e kızdığım yerler de çok oldu. Özellikle söylediği tek bir laf resmen kocasıyla arasına uçurum açtı sapşallığına doymasın :D  Aydan denen o kadını da Deniz sen yolmazsan ben yolarım. Manyak kadın kızın güzelim sarmalarına.. Neyse :P 

Tam dedim herşey yolunda, günlük güneşlik , süper.. Bir anda bir olay patladı ve Tuna her zaman ki gibi işin aslını astarını araştırmadan olaya bodoslama daldı. Tuna'nın o hallerine bir noktaya kadar hak versem de insan hiç mi bu doğru mu değil mi azıcık bir olayları deşeyim demez ya. İşte ben buna sinir oldum. Deniz çabuk affettin kızım ben bunu bilir bunu söylerim. Daha da fazla bilgi vermeyeyim neredeyse kitabın kilit noktasını vermiş oldum zaten :D

Gelelim yan çiftimiz Mert ve Yasemin'e :) İnanılmaz şeker bir çiftlerdi, Mert bir ara odunlukta Tuna'yı bile solladı yuh dedim. Ama sonra toparladı şeker şey :D Yasemin, Deniz'in aksine düşünmeden birşeylere girişmiyor, daha mantıklı. O yüzden Deniz ve Tuna'nın ilişkisinin biraz tersi gibi birşeydi Yasemin ve Mert ama ikisi de çok tatlılardı kesinlikle. Mert'in ana kuzusu hallerine bayıldığımı da söyleyebilirim. 

Deniz ve Yasemin'in arkadaşlıklarına hayran kaldım. Deniz en kötü zamanlarında bile Yasemin'in mutluluğunu düşündü. Yasemin ise Deniz'in mutluluğu için kendi mutluluğunu bile erteledi ki Mert'in bu konuda ki tepkilerini hala hatırlayıp gülüyorum. 

Kitabı bitirdiğimde resmen boşluğa düştüm biran. Deniz ve Tuna'ya veda etmek üzdü beni açıkçası , Tekin ve Rüya'nın hikayesinde kendilerini görmeyi dört gözle bekliyorum. Tabi ki Tekin'in kitabını da çok merak ediyorum, duygusuzluk abidesi hallerinden aşık çocuk hallerine geçiş yapacağı zamanları okuyunca çok eğleneceğime eminim :D 

Bu kitabı okurken büsbütüyle eğlendim, üzüldüm, duygulandım ama kesinlikle kitabı çok sevdim. Asude'nin çıkan çıkmayan her kitabını okumuş biri olarak kesinlikle favori çiftim Deniz ve Tuna diyorum. Asude'nin bundan sonraki kitaplarını büyük bir merakla bekliyorum.


Puanım:


5,0/5,0






"    Ellerini kaldırıp bir âmâ gibi bu gülüşe dokundu. Parmaklarını sevdiği adamın yüzünde dolandırdı. "Gerçekten sensin," dedi. "Hayal değil, rüya değil..."
Tuna kızın bileğini tuttu, elini dudaklarına götürüp parmak uçlarından öptü. "Hayal değil ama bir rüya... Seninle olduğum her saniye bir rüya sevgilim.      "




Yazarın Diğer Hikayelerini Merak Edenler İçin :

Facebook Sayfası: Asude Hikayeler
Wattpad Sayfası: Asude




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder