1 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni Çıkanlar & Çıkacaklar (01.12.2014)






  • Jennifer L. Armentrout'un The Dark Elements serisinin ilk kitabı ön siparişte. Yazarın hayranlarına duyurulur. Dex bu kadının kitaplarını çıkarmaya bayılıyor fakat 1 seneden uzun bir süredir Dublin Caddesinin ikinci kitabını , 1 senedir de Acıtan Güzellik'in ikinci kitabını çıkarmıyor. Tebrikler Dex , devam...


  • Colleen Hoover 'ın  Slammed serisinin ilk kitabı Epsilon Yayıncılıktan çıktı. Yayınevi Ugly Love'ı çıkarmaktansa bir seriye başlayarak bizi yıllarca süründürmeyi tercih etti. Sağlık olsun bu kadının kitaplarını her şekilde okurum ben ama Ugly Love'ı da çıkarsalar iyi olur yani.

  • Pegasus'un bir süredir duyurduğu gençlik kitabı Ruh Öküzüm çıktı. Benden çok kardeşime göre bir kitap gibi dursa da benim de merakımı çeken bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Fiyat konusuna girmiyorum girince çıkamıyorum çünkü :D

  • Cindi Madsen'ın Aşk Bir Masalmış'dan sonra Novella Yayınları'ndan çıkan ikinci kitabı Ey Aşk, Evliliğe Hazır Mısın? benim ilgimi çekti açıkçası. Bir göz atmak lazım.

  • Aslıhan Akagöz'ün Çirkin Güzel'inin ikinci kitabı Çirkin Güzel Aşka Uyanış çıktı. Ben ikinci kitabını bekliyordum almak için zaten benim için sevindirici bir haber oldu. İlk kitabı okumuş olanlar beni çok iyi anlar çok fena bir noktada bitiyor ilk kitap. Diyeceksiniz ki kitabı okumadan nereden biliyorsun, daha önce wattpad hikayesiyken okumuştum Çirkin Güzel'i ve ilk kitabın sonunun neresi olduğunu gayet iyi biliyorum :D Madem ikincisi çıktı o zaman bize alıp okumak düşüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder