17 Ocak 2015 Cumartesi

Necdet Akkan-Hayallerim Ruhumu Öpüyordu (Kitap Yorumu)





Kalabalıklar içerisinde yalnızlığı seçmeyi, artık bir mükafat gibi değerlendirmeye başlamıştı Kerem. Görünüşte yalnızdı ama onun yıldız dostları vardı 'Çatıyuva'sında. Geceleri gözkyüzündeki yıldızlarla adeta arkadaş olmuştu. Hatta 'bana yaşadığımız dünyanın tümden bir düş olmadığını kim ispat edebilir' sözlerini kendi kendine vurgularcasına. Ta ki uzaklardan gelen Isabel ilginç bir şekilde hayatına girene kadar.

Karşı konulamayan bir tutkuyla Isabel'e bağlanan Kerem, Isabel'in aşkına karşılık verip vermediğini bir türlü çözememektedir. Her şey bitti dediği anda, Isabel'in kendisinden kopmak istemeyişi ise Kerem için apayrı bir muammadır.

Bu tuhaf hikayenin yol alışıyla sonunda öyle bir sır ortaya çıkacaktır ki, ortaya çıkan bu sürpriz olgu karşısında, hikayeyi okuyarak eşlik edenler tekrar tekrar düşünecekler ve yüreklerinin atışlarını çok farklı hissedeceklerdir.








Hayallerim Ruhumu Öpüyordu'yu sevgili yazar Necdet Akkan bana birkaç ay önce imzalı olarak göndermişti. Buna beni layık gördüğü için ayrıca teşekkür ediyorum. Fakat bu birkaç aydır projelerdir vesairedir kafamı bir türlü veremem diyerekten kitabına elimi sürememiştim. Kafamın boşa çıkması gerekiyordu bu kitaba gereken özeni göstermem için. Nihayet bu hafta boşa çıkınca artık hemen kitaba başladım ve su gibi akıp giden bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Yorumumda kitabın ilerleyişinden,içeriğinden çok bahsetmeyeceğim okumak isterseniz spoiler olmasın istiyorum.

Zor bir aşktı Kerem'in aşkı. Yazar duyguları ince ince öyle güzel işlemiş ki hayran kaldım. Isabel'e başta ısınsam da sonrasında çokça sinirlendirdi beni. Fakat ben Necdet Bey ile konuştuğum zaman bana herkesin Isabel'e sinirlendiğini ama sonunda herkesi şaşırttığını söylemişti. Bende o zaman dedim bakalım devam edeyim sonunda neler olacak göreyim. Beni de ters köşe etti resmen sonu. Gerçekten bir süre böyle oturup düşündüm kitaptan sonra , çok etkiledi beni. Necdet Bey'in başarılı bir yazar olduğunu biliyordum zaten fakat kitabı bitirdikten sonra yazımına hayran kaldım. Kitap bittikten sonra ne olursa olsun kimseye ön yargılı yaklaşmamak gerek  diye düşündüm ayrıca. Tabi ki ben mutlu son seven bir insan olduğumdan böyle bitmemesini tercih ederdim ama Necdet Bey'in kitabı bu sonu kaldıracak bir kitaptı.

Kısacası ben çok beğendim kitabı, herkese tavsiye ederim. Yazarımızın yeni kitabını büyük bir hevesle bekliyorum. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder