6 Şubat 2015 Cuma

Hep Seni Bekledim- Jennifer L. Armentrout (Kitap Yorumu)




Kitap Adı: Hep Seni Bekledim (Wait For You #1)

Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout


Yayınevi: DEX


Sayfa Sayısı: 416












Bazı şeyler beklemeye değer…

Beş sene önce bir partide Avery Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti.

Çoksatan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout'tan yepyeni bir aşk hikâyesi!Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim'i elinizden bırakamayacaksınız.
 








Yazarın Kış Güneşi kitabını çooook büyük bir beklenti ile okumuş ve sonrasında bir hayal kırıklığı durumu yaşamıştım. O yüzden bu kitabın konusunu beğensem de almaya bile tenezzül etmedim tabi bunun sebebi DEX'in uçuk fiyatları da olabilir. Kardeşim yılbaşı hediyesi olarak hediye edince ben de okumaya karar verdim fakat beklentimi olabildiğinde düşük tuttum. Fakat buna gerek yokmuş ben kitabı gerçekten çok beğendim.


Avery, yıllar önce büyük bir travma yaşamış, ailesi bu durumda destek olacağına köstek olmuş, hep kendilerini düşündükleri için kızlarının ne halde olduğunu hiç düşünmemişler ve bunun sonucunda Avery kendini git gide dış dünyaya kapamış. Üniversite çağı gelince evinden olabildiğinde uzak bir üniversite tercih etmiş ve kendini bütün o sıkıntılı dönemlerden uzaklaştırmak istemiş. Kızımız okulun ilk günü derse yetişmek için acele ederken çok tatlı bir oğlanla çarpışır. Burası klişe bir durum tabiki ama Cam o kadar tatlıydı ki klişe olsun olmasın onu okurken inanılmaz zevk aldım. 


Avery, kendini Cam'den sürekli uzak tutmaya çalışıyor fakat Cam buna olabildiğince izin vermemeye kararlı. Sonrasında olaylar gelişiyor Cam'in de bir sırrı olduğunu öğreniyoruz falan filan derken hikaye ilerliyor ve bitiyor. Kitabın nasıl bittiğini anlamadım desem yeridir. Son derece akıcı ve kendini okutturan bir kitaptı. Cam'in Avery'e davranışları inanılmaz tatlıydı resmen kitap bittikten sonra bir süre Cam'in tatlılığının etkisinden çıkamadım. Avery'e kızabilirsiniz okurken ben kızdım fakat bazen hak da verdim. Zamanında yaşadıkları gerçekten çok ağır ve üstelik ailesi olacak o insan bozuntularından hiçbir destek görmemiş daha 14 yaşındayken. O yüzden güven problemleri yaşaması falan normal tabiki. 


Kış Güneşi'nden sonra bu kitap harbiden güzel geldi bana beğendim. Kardeşim almasa alır mıydım? Hayır tabiki kesinlikle sahafta falan bulmadığım sürece almak gibi bir niyetim yoktu. Allah aşkına koskoca DEX yayınevinin yaptığı yazım yanlışlarını,çeviri hatalarını ben yeni kurulan yayınevlerinden hiçbirinde görmüyorum. Adamlar fiyat yükseltip kalite düşürüyorlar böyle bir mantık var mı ya? Kitabın sonuna doğru bir cümleyi İngilizce bırakmışlar ya gerisi yok bunun. Hiç mi editör elinden geçmiyor bu kitaplar? Bezdim yeminle bunları yazmaktan siz kalite düşürmekten, fiyat yükseltmekten bıkmadınız DEX. O yüzden dediğim gibi kardeşim almasa kesinlikle almak gibi bir niyetim yoktu kitabı fakat almış iyi etmiş okudum çok beğendim bunu inkar etmiyorum , o yazım yanlışları bile beni kitaptan soğutmaya yetmedi. Kitap üzerine son bir yorum yaparsam okuyun bence çok beğeneceksiniz, konusu klişe olsa da kendini okutturan son derece güzel bir kitaptı. Ama bence gidip de D&R'dan falan almayın , çok isterseniz internetten o imkanınız yoksa sahaftan veya biriyle değiş tokuş yaparak alın. 




Puan:  4,5/5,0











Wait for You (Wait for You, #1)



NOT: DEX'e o kadar saydırdım Pegasus'a laf çarpmazsam olmaz. Harika Çapkın'a 28,5 TL etiket koymak ne yaa. YUH BE YUH YUH!! Afedersiniz ama abartmadınız mı Pegasus?  D&R'da gördüm Harika Çapkın'ı bir inceleyeyim diye elime aldım ve şunu dedim haa bu diğerlerine göre biraz kalınmış. Kitabın arkasını bir çevirdim ve 28,5 TL etiketi görünce gözlerim yerinden oynadı resmen. Dedim sayfa sayısı kaç bunun bir baktım 400. 400 sayfalık kitaba 28,5 TL etiket koymak? Üstelik ciltli bile değil. Artık resmi olarak protesto ediyorum ve hiçbir Pegasus kitabını ilk elden almıyorum. Ancak sahaftan bulursam alırım yoksa elimi bile sürmem. Ayıptır bu ya siz dalga mı geçiyorsunuz okurlarla? Biz öğrenciler o kitapları nasıl alıp okuyabiliriz? Ben Pegasus'tan alacağım 1 kitaba uygun bir kitapevinden 3 kitap alırım. Ki öyle de yapacağım artık. Grinin Elli Tonu film baskısını alma niyetim vardı. Fakat sonra düşündüm zaten İngilizcesini istiyordum, çıkaracak yayınevi de Pegasus olunca zaten orijinal İngilizce film baskısından ucuz olmayacak. O zaman gidip de İngilizce film baskısını alayım dedim ve bu kararımdan son derece memnunum bence İngilizceniz iyiyse siz de öyle yapın çünkü Pegasus'ta film baskıyı İngilizceden ucuz çıkarmayacak. Kısacası benim için Pegasus ve DEX şuan listemde olan yayınevleri değiller umarım kendilerine bu fiyatlar konusunda biran önce bir çeki düzen verirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme