16 Şubat 2015 Pazartesi

Özgecan Aslan




Bir genç kız düşünün daha 20 yaşında, okulundan evine dönerken dolmuşta tek kaldığı için başına gelenleri duyunca hangimizin kanı donmadı? Benden iki yaş küçük Özgecan'ın yerine kendimi koyunca resmen ağlamadan duramıyorum. Ya ailesi? Nasıl bir acı içindeler bir düşünsenize. Gencecik bir  kızın canını bir uçkur uğruna alan şerefsizler sizin yatacak yeriniz yok. Sizi toprak bile kabul etmez.

Şerefsiz herif utanmadan bir de ellerini neden kestiğini gayet soğukkanlılıkla anlatmamış mı ay yemin ederim elime geçirsem o suratını delik deşik ederim tırnaklarımla vicdansız, insan müsveddesi.

Söylenecek çok söz var fakat tek istediğimiz bu sefer ADALET!!! Bir kere olsun böyle bir olaydan sonra işte Türkiye'de adalet bu kadar demeyelim lütfen.

Canlarının Özgecan'ın canının yandığının binlerce misli yanmasını isterdim. Öldürülmek isteyecekleri cezalara çarptırılsınlar isterdim. O kızcağızdan her gün binlerce özür dilemelerini isterdim...

Change.org'da başlatılan imza kampanyasının linkini aşağıya koyuyorum. İmzalayıp,imzalamamak tabi ki sizin kararınız. Ama birşeyleri değiştirmek için sadece bir imza gerekiyorsa sadece 30 saniyenizi ayırın lütfen.

Nur içinde yat Özgecan, o son anların hiç aklında yer etmemiş olsun. Ailesinin de başı sağolsun, Allah yardımcıları olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder