4 Ocak 2015 Pazar

Yeni Çıkanlar & Çıkacaklar(04.01.2015)




  • Konusunu oldukça beğendiğim bir kitap çıkarıyor bu ay Nemesis Kitap. Çılgın Düğün romantik-komedi tarzında bir kitap, kapağını da konusunu da çok sevdim ben. Siz de inceleyin bakalım beğenecek misiniz konusunu.



  • Veeeeeeeeeeee sonundaaaaaaa Dex Cam Şato'nun ikinci kitabını çıkarmak gibi bir harekette bulundu. Tebrik ediyoruz Dex'i buradan (-_-). Kendilerinin seri devamı çıkarma hızlarına hastayım zaten. Nisan gibi de Acıtan Güzellik ve Dublin Caddesi'nin ikinci kitapları da gelicekmiş. Yani bir buçuk sene sonra çıkardıkları için sağolun dememizi mi bekliyorlar anlamıyorum ki. Bazı seriler orijinalleri yayınlandığı anda çevirilip yayınlanırken bazı serilerin ikincisi ancak bir buçul yıl sonra... Seri kitapları okumaktan soğutan bir yayınevi kendileri. Ayrıca bu fiyat nedir ya biri bana açıklasın lütfen (O.o) Üstelik Dex'in son zamanlarda çıkardığı kitaplarda yazım yanlışları almış başını gidiyor. Umalım da bu kitaplarında o hatayı yapmamış olsunlar.

  • Yabancı Yayınları'nın bir süre önce duyurduğu Kördüğüm benim de konu olarak çok ilgimi çekmişti. Hatta hiç beklemeyeyim okuyayım İngilizce olarak demiştim fakat sonra neyse diyerek bırakmıştım. Artık çıktığına göre okumamak için bahanem kalmadı tabi :D Konusu beni çok çekse de biraz çekimser kalıyorum nedense kitaba. Yüksek ihtimalle alıp okuyacağım kitabı fakat belli de olmaz :D 


  • Toni Blake'in Destiny serisinin 4.kitabı çıktı. Nemesis maşallah size ya artık hiç bekletmeden sevilen yazarların kitaplarını çıkarıyorsunuz :D Gerçekten bu aralar en memnun olduğum yayınevlerinden bir tanesi Nemesis. Kitabın konusunu okuyunca anaaaaaaaaa Sue Ann boşanmış mıııı(O.o) hallerine girdim. 3.kitabı daha okumadığım için neler olduğunu bilmiyorum tabi ama yakın zamanda o da okunacak. Sue Ann'in kocasına zaten nedense hiç ısınamamıştım pis herif boşanır boşanmaz gidip evlenmiş. Kitabı okuyunca daha çok sinirleneceğimi düşünüyorum ama Adam'ı da hep çok sevmiştim iyi olmuş bu eşleşme :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder