30 Mart 2015 Pazartesi

Sürpriz Balayı- Christine Bell (Kitap Yorumu)





Kitap Adı : Sürpriz Balayı

Yazarın Adı : Christine Bell

Orijinal Adı : Down for the Count (Dare Me #1)

Sayfa Sayısı : 352

Yayınevi : Nemesis Kitap






Lacey Garrity, yeni evlendiği eşini, düğünü yaptıkları otelin lobisindeki bir malzeme odasında yarı çıplak halde bulur; yanında Lacey'nin en yakın arkadaşlarından ve nedimelerinden biri olan Becca'yla birlikte. Üstelik daha düğünleri bitmemiştir bile. Yaşadığı şokla oradan kaçıp gelinliğinden kurtulmaktan başka bir şey düşünemeyen Lacey'ye yardım edecek tek kişi, diğer yakın arkadaşı Cat'in ağabeyi ünlü boksör Galen Thomas'tır. Galen'in, Lacey'yi yaşadığı yıkımdan biraz da olsa uzaklaştırmak için bir fikri vardır. Düğünden sonra eşiyle gitmek için hazırlandıkları, aylardır heyecanla bekledikleri balayı için Porto Riko'ya doğru yola çıkmak. Balayı olarak düşünülmüş de olsa biraz tatil yapmak, Lacey'ye iyi gelecektir ve Galen ona eşlik etmeye hazırdır. Birlikte çıktıkları bu balayı, her ne kadar evliliği baştan bitmiş bir gelin ve sahte bir damatla yapılsa da, yeni başlangıçlara gebedir.





Christine Bell'in ülkemizde yayınlanan ikinci kitabı Sürpriz Balayı, ilk kitabı Kiralık Eş'i ben şahsen vakit geçirmelik güzel bir romantik komedi olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. Öncelikle bunu belirttikten sonra yorumuma geçebilirim.

Lacey, garibim düğün günü yeni evlendiği kocasını ve  nedimesi aynı zamanda en yakın arkadaşlarından biri olan Becca'yı dolabın içinde korkunç bir pozisyonda basar. Yemin ederim orayı okurken ( ki kitabın başı oluyor burası :D) sinirden ben çatladım. Ben olsam sinirden duramaz ikisinin de bir taraflarını oyardım pislikler be :D Neyse efenim kızımızın diğer nedimesi ve diğer en yakın arkadaşı Cat'in ağabeyi Galen kızımızı düğünden uzaklaştırır ve ailesinin göl evine götürür. Kızımız orada gece kafayı bulur ve az da olsa rahatlar fakat işler buradan sonra başlıyor. Kızımız ve oğlumuz , Porto Riko'ya giderler ve orada olanlar olur.

Lacey, zaten uzun bir süredir Galen'a aşıkmış garibim. Daha doğrusu hayranlık, aşık arası bir çizgide diyelim. Galen da küçükken takmadığı kızımızdan büyüdükçe etkilenmiş fakat hiç birbirleri için doğru zamana denk gelememişler. İlk andan itibaren birbirlerine cinsel anlamda çekiliyor ikilimiz ama aynı zamanda birbirleri ile sağlam bir arkadaşlık da kuruyorlar. Lacey'nin pısırıklığını aşmaya çalışmasına yardım ediyor Galen ve bu süreçte başlarına bir olay geliyor ki orada hallerine çok güldüm. Fakat hiç tam anlamıyla kendine güvenini koruyamıyor Lacey fakat ben bu konuda onu hiç suçlayamadım. Manyak bir anne ve kendisini düğün gününde en yakın arkadaşı ile aldatan bir koca... Bu kız ne kadar kendine güvenini koruyabilir ki?  

Kitapta en sinir olduğum nokta : Martin ve Becca'nın bu işten sıyrılmaları oldu. Abi adamlar yüzük takmışlar!!! Ben olsam o yüzüğü onların gözlerini oyarken kullanırdım beeee :D Galen gidip herifin ağzını gözünü bir dağıtsaydı keşke benim de içim soğurdu be.  Kitabın sonu hoştu, her ne kadar ondan önce ki o  ayrılığa ve ikisinin de salaklığına anlam veremesem de...  Lacey'nin aklının başına gelmesi ve kabuğundan çıkması güzeldi. 

Kitap genel olarak boş zamanda tek atımlık bir kitaptı diyebilirim. Yani oturacaksınız başına 2 saat sonra bırakacaksınız elinizden. Zaten yazılar kocaman, e bir de tam anlamıyla romantik komedi kitabı olunca okuması çok kolay oldu tabi ki.  Sevimli bir kitaptı. Böyle vakit geçirmelik bir kitap arıyorsanız tam size göre, hiç kafa yormuyor. 

Puanım : 3,5 .. :)))






Not : Kapak çok sevimli değil mi? Ben çok sevdim, konuyla alakasız olsa da yine de al beni oku diyor :D Aşağı da orijinal kapağını bırakıveriyorum artık siz karar verin hangi kapak daha güzel ;)








Down for the Count (Dare Me, #1)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder