30 Mart 2015 Pazartesi

Yeni Çıkanlar & Çıkacaklar (30.03.2015)



Bu ay yayınevleri beni çok mutlu ederek istediğim seri devamlarını ya da takip ettiğim yazarların kitaplarını çıkarıyor :D Bu da cüzdana zarar maalesef ama yapılacak bir şey yok :)





  • Maya Banks'in Nefes Nefese üçlemesinin 3.kitabı sonunda çıktı. Ash ve Ash'in aşık olacağı o kadının hikayesini oldukça merakla bekliyordum. En yakın zamanda kitaplığımda olacak umarım ;)






  • Wattpad hikayelerinden birinin daha kitabı çıktı. Bu sefer ki hikaye Eylül :) Tamamını okumamıştım hikayenin ama güzeldi. Bir şans verilmelik bence. Üstelik kapağını da çok sevdim. 





  • Susan Mallery 'nin kitaplarını seviyorum. Pegasus yeni bir Susan Mallery kitabı çıkardı ve tabiki ben ikinci ele ya da takasa düşmesini bekleyeceğim :D Bu serisini çok merak ediyordum yazarın, güzel oldu bu :)






  • Jack Eversea geri döndü!! Eversea serisinin ikinci kitabı Sonsuza Kadar ile Natasha Boyd bizlerle :D







  • Tatlı Şeytan'ın devam kitabı Tatlı Tehlike çıktı. GO Kitap'ın mıktanıslı ve ucuz(!) olan kitaplarının başka yayınevlerine de örnek olması dileği ile...





  • Kocan Kadar Konuş'un ikinci kitabı 1 Nisan'da raflarda. Filminden sonra ikinci kitapta da büyük bir satış patlaması olacaktır tahminimce. İlk kitabını beğenmesem de ikinci kitabı sırf ilk kitabın o saçma sonu yüzünden okuyacağım, insan ister istemez merak ediyor :D Kim bilir belki ikinci kitabı daha çok beğenirim :)






  • Katie McGarry'nin Sınırları Zorlamak kitabının devamı Hayallere Dokunmak çıktı. Aspendos bizi bu kitap için çok bekletti ama bence devam kitapları için böyle olmayacak. Yani umuyorum ;)







Not : D&R'ın 9.90 kampanyası başlamış. Bir göz atın derim ;)
                                       Kampanya


Not 2 : Çok yakında Burcu Büyükyıldız'ın yeni bebeği Bir Günah Gibi'ye kavuşacağımızı biliyor musunuz? 
Kitaptan güzel alıntılar için sizi buraya alalım :)  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder