15 Mart 2015 Pazar

Ugly Love- Colleen Hoover (Kitap Yorumu)



Colleen Hoover'ı hepimiz Umutsuz sayesinde tanıdık, birçoğumuz bayıldık,hayran olduk. Daha sonra Yeni Bir Umut ile tekrar kalplerimizi çaldı yazar. Sonra birçok yerde çok ses getiren Ugly Love'ı merak ettik tabiki. Epsilon sağolsun bunu çıkarmadı daha ama olsun. Yazın birazını okumuştum Ugly Love'ın fakat sonra ne olduysa devam edemedim , dedim ki en baştan başlarım bir ara ve uzun bir zamandan sonra tekrar başladım.



Kitap her ne kadar öyle görünmese de aslında içten içe bir aşk üçgenini işliyor diyebiliriz. Miles, Tate ve Miles'in eski, büyük aşkı Rachel. Yanlış anlamayın hala onu sevdiği halde gidip başkasıyla oluyor falan değil sadece eskiden yaşadığı o büyük aşkta büyük bir yara almış Miles ve kendini bütün hislere kapamış. Yani öyle ya da böyle Rachel aralarında gibi duruyor. Tate, abisinin evine geldiğinde kapının önünde sarhoş bir adam buluyor ve bu adam tabiki Miles. Tate hemşire, Miles ise pilot ki bu onu gözümüzde daha da çekici yapıyor :D Sonrasında öyle böyle derken seks odaklı bir ilişkiye başlıyorlar.

Miles Tale ile arasına sürekli duvarlar örüyor ve biz bunun sebebini Miles'ın flashbackleri ile anlıyoruz. Rachel ile arasındaki ilişkinin nasıl başladığı, sonrasında neler olduğu ve en sonunda Miles'ın böyle olmasına hangi olayın sebep olduğunu görüyoruz. Miles'ın tavırları okurken Tate'i üzdüğü kadar beni de üzdü. O yüzden Rachel ile ilişkisini okurken az da olsa sinir olmadım diyemem.

Tate ise Miles'ın duvarlarını aşmaya çalışsa da geri tepiyor ve sonunda yaşanan bir olay ile Tate artık vazgeçiyor. Sonrasında Rachel ağzından anlatılan kısım çok güzeldi bence ve kitapta olması gereken bir yerdi.  Flashback'leri bol bir kitaptı, Miles'ın ağzından Rachel ile ilişkisini okuyoruz. Tate ile Miles ilişkisi Tate'in ağzından anlatılıyor. Flashback'ler iyiydi güzeldi ama çok fazlaydı be, tamam onlar olmadan Miles'ın durumunu anlayamazdık ama ben okurken Tate ile Miles ilişkisini daha çok okumak isterdim. Yani azıcık da o durumlar Miles ağzından olaydı iyiydi, bir tek sonlara doğru vardı biraz. Yine de o flashbackler olmadan da olmazdı diyorum.

Kitabın sonunu çok beğendim, özellikle epilog kısmına bayıldım. Kitabı beğendim fakat ben yorumlardan Umutsuz'u bile geride bırakabilecek bir kitap olabileceğini düşünmüştüm fakat bence Umutsuz bunu rahat sollar. Güzeldi, çok güzeldi hatta ama benim için Miles, Dean Holder'ın bir tık gerisinde kaldı. Yine de çok dokunaklı, güzel bir hikayeydi okumaktan çok zevk aldım.


Puanım : 4,0/5,0



5 vermedim, verseydim Umutsuz'a haksızlık edermişim gibi geldi. Aslında ilk okuduğumda Goodreads'de 5 yıldızı basmıştım fakat sonra 4'ün daha uygun olacağını düşündüm. Umutsuz'u sevdiyseniz mutlaka okuyun bunu da seveceksiniz. 

Son olaran bir tane de fanmade film posteri koyayım buraya :)


Poster Kaynak : http://kim-beurre-lait.tumblr.com/post/107246471207/ugly-love-fanmade-poster-based-on-the-best



Ugly Love



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder