17 Mart 2015 Salı

Up in The Air Serisi - R.K. Lilley (Kısa Yorumlar)

Uçuşta (Up in the Air, #1)Uçuşta by R.K. Lilley
My rating: 4 of 5 stars

3,5
Bunlar mevzuya çok çabuk daldılar sanki ya o yüzden kitabın başında çok hoslanmadim kitaptan fakat ilerledikçe daha ilgi çekici bir hal aldı. Bianca'nin ve James' in geçmişi ikisini de rahat bırakmayacak gibi görünüyor bakalım ikinci kitapta nolucak.





YükseklerdeYükseklerde by R.K. Lilley
My rating: 3 of 5 stars

2,5-3 arası bir kitaptı bence. Kitabin sonuna kadar Bianca'nin ahh cok seviyorum ama güvenmiyorum ya da guvensem mi yok yok güvenmeyeyim triplerini, James' in yattığı saçma sapan kadınları okuduk. Sonunda artık Bianca ve James ilişkisi az biraz bir adam gibi oldu. Bir de sonunda asıl olaya Bianca'nin babasına döndüler. Yani kisacasi aslında sonu olmasa harbi fos bir kitaptı diyebilirim.Zaten sonuna verdim puanı gibi birşey. Son kitabın daha iyi olması dileğiyle.




Yerde (Up In The Air, #3)Yerde by R.K. Lilley
My rating: 4 of 5 stars

Başlarında sıkılsam da sonradan güzel gitti kitap, hele sonunda ortalık karıştı ya işte orası güzeldi harbiden bir aksiyon kattı kitaba ya. Diğer iki kitaptan daha çok beğendim de basımla ilgili sorun vardı. Sayfaların devamı 15 sayfa sonrasındaydı falan basılan yer karışmış :D Okurken bir yerde kopukluk olacak noluyor lan demeyin devam edin onun devamınının nerede olduğunu anlayacaksınız . Tristan & Danika'nin hikayesini cok merak ettim ve kitaplarını inceledim. Türkçe çıkmasını beklemeye hic niyetim yok zaten inceleyeyim derken yarısı gitti kitaplarin en yakin zamanda onlara başlayacağım sanki beni bu seriden daha çok sardi gibi geldi bakalım gorucez.





Up In The Air serisi benim için fena değiller arasında , eğer BDSM aktiviteleri içeren kitapları okumaktan hoşlanıyorsanız okuyun bence. +18 olduğunu unutmayalım lütfen okumaya karar verirken. Ayrıca Aspendos'un kapakları orijinallerinden çok daha iyi değil mi sizce de?










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder