30 Haziran 2015 Salı

Meral Kır - Yolum Aşka Düştü (Kitap Yorumu)








Kitap Adı: Yolum Aşka Düştü

Yazarın Adı : Meral Kır


Sayfa Sayısı : 496


Yayınevi : Aspendos Yayıncılık








"Bir daha dünyaya gelirse âşık olacağı adamı insan ırkından seçmeye karar veren, şaşkın akademisyen Sena Tekin ve önce Sena'yı öpüp sonra, "Pardon, ben senin ağabeyin sayılırım," diyen Ahmet Sancaktar'dan soluksuz okuyacağınız bir roman… Aşk, zor oyunları severdi ama bu bir oyun değildi; bu, tutkuya yenik düşenler ile yolu aşka düşenlerin savaşıydı.

Severek yaptığı bir işe, harika bir nişanlıya ve güzel dostlara sahip olan Sena'nın tüm hayatı televizyonda izlediği bir haberle alt üst olur. Özenle kurduğu dünyası yavaş yavaş yıkılırken, hayatını geri alacağına dair tüm umutlarını kaybetmenin eşiğine gelir. Ancak Sena'yı asıl korkutansa, yıllardır âşık olduğu Ahmet Sancaktar'ın onu korumak için her şeyi göze almasıdır. Çünkü artık genç kızın hem hayatı hem de kalbi tehlikededir… 

Ünlü ve zengin Sancaktar Ailesi'nin hırçın, asabi ve ukala olarak tanınan üyesi Ahmet Sancaktar'ın sevdikleri için yapamayacağı şey yoktur. Ancak girdiği amansız kovalamacanın içinde Sena'yı korumak için yaptıkları kendisini bile şaşırtırken, Ahmet'i asıl korkutan şey ise ayağına dolanan aşktır. Karanlıktaki düşmanla savaşmak mı, yoksa aşka karşı gelmek mi daha zordu? Yaşayıp görmekten başka şansı yoktu… 

(Tanıtım Bülteninden)







Meral Kır'ın son kitabını taa Aşkı Seçtim'i bitirdiğimden beri bekliyorum tabi ki :) Hatta yayınevi değişince eyvah dedim gel gelecek kitap ama çok şükür öyle olmadı ve kitabımıza kavuştuk :)


Meral Kır bu kitapta resmen kendini aşmış. Kusursuz bir kitaptı gerçekten eleştirecek hiç bir şey bulamıyorum. Aspendos'un diğer kitaplarının aksine yazım hatalarına falan da rastlamadım. Sadece şehirlerin yazılı olduğu kısımların renkli olması çok şeker olurdu ama o zaten sadece keyif amaçlı sonuçta kitabın içeriği ile alakalı değil.


Konudan az buçuk bahsedeceğim çünkü spoiler yenmemesi gereken kitaplardan Yolum Aşka Düştü.


Aylardan Aşk ve Aşkı Seçtim'de Sena'nın Ahmet'e aşık olduğunu okumuştuk zaten. Aşkı Seçtim'de Ahmet Sena'yı öpmüş sonra da hataydı diyerek kızımızın kalbini kırmıştı. Bu kitabımız Doruk ve Asya'nın düğünü ile başlıyor ki o kısmı okumaktan çok hoşlandım (Doruk ve Asya favorim çiftim olurlar da :D ) ve sonraki bölüm olan Sena'nın düğünü ile devam ediyor. Sena'nın nişanlı olduğunu biliyoruz önceki kitaplardan zaten.  Sena ve Onur'un düğününe katılan Ahmet, Onur'la kavga ediyor ve yaralanıyor. Tabi biz kavganın nedenini falan bilmiyoruz. Ayrıca Sena ve Onur'un nasıl hemen nikah masasına oturma kararı aldığını da bilmiyoruz. İşte burada hikaye 2 ay önceye gidiyor ve buraya nasıl geldiklerini anlatmaya başlıyor. Daha fazlası için kitabı okursunuz :)


Kitaptaki her şey kararındaydı. Aksiyon, macera, gizem ve tabi ki aşk. Ne ararsak vardı kitapta :) Açıkçası Ahmet'i bu kadar sevebileceğimi düşünmemiştim ama karakterlerimizin ikisi de kusurlu olunca aralarında bunu daha çok seviyorum bundan nefret ediyorum durumuna girmiyorsunuz. Yazar bu kitabında bize taraf tutturmayacak bir kurgu yazmış. Daha çok tencere kapak olmuş bunlar diyorsunuz. Sena'yı da Ahmet'i de çok sevdim. 


Kitaptaki gizemli olay için şöyle diyeyim : Sanki belli gibi ama değil :) Az çok insan okurken yakalıyor ama yine de kitabın sonuna kadar sürüklemeye devam ediyor. 


Her gelen kitapla kalitesini bir tık arttırıyor Meral Kır bence. Yolum Aşka Düştü gerçekten kusursuz diyebileceğim bir kitaptı. Mehmet ve Serra'nın kitapları olacak mı merak içindeyim. İnşallah olur Sancaktar'lardan ayrılmaya hazır değilim çünkü ben :D


Ayracı sevemedim ama kapak güzel olmuş. Meral Kır'ın başarıları daim olsun. Aspendos'a da bizi bu kitapla buluşturdukları için teşekkür ederim. Yeni kitapları sabırsızlıkla bekliyorum :)



Puanım: 5,0/5,0









Ayrıca Bkz. : Aylardan Aşk Yorumum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder