21 Haziran 2015 Pazar

Sonsuza Kadar- Natasha Boyd (Kitap Yorumu)







Kitap Adı : Sonsuza Kadar

Yazar Adı : Natasha Boyd

Yayınevi : Yabancı Yayınları

Sayfa Sayısı : 384

Ait Olduğu Seri : Eversea #2




Hollywood yıldızı Jack Eversea, Carolina sahilindeki küçük kasabaya adım attığında, Keri Ann Butler'ın masum kalbine bir anda girmiş ve yedi ay sonra kasabadan ayrıldığında, geride kanayan bir yara bırakmıştı. 

Jack en yakınındakiler tarafından ihanete uğramış, aldatılmış ve tehdit edilmişti ve neredeyse kariyerinden olacaktı. Aynı zamanda, belki de hayatındaki tek "gerçek" şeyin de parmakları arasından kayıp gitmesine izin verdiğinin farkındaydı. Ama elleri bağlıydı; bunun olmasını engelleyememişti… En azından şimdiye kadar.

Şimdi Jack geri döndü ve gerçek aşkının kalbini kazanmaya kararlı. Peki, ama Keri Ann'i, hem Jack'e hem de istediği her şeye, sonsuza kadar sahip olabileceğine inandırabilecek miydi?








*Yorum ilk kitabı okumayanlar için spoiler içerir.*

İlk kitabın sonunda Keri Ann'i terk eden Jack'in aslında kötü bir oyunun kurbanı olduğunu görmüştük. Bu kitap oradan başlıyor ve sonrasında Jack'in başına örülen çoraplar harbiden büyük.

Jack, küçük bir kasabada bıraktığı aşkı Keri Ann'e dönmek için başına örülen çorapların hepsi ile mücadele ediyor ve sonunda Keri Ann'e kendini affettirmek için geri dönüyor fakat Keri Ann bu sırada biri ile görüşmeye başlamış ve üstelik Jack'i affetmeye hazır değil. Jack ise kaybettiğini kazanmakta kararlı diyerek konuyu hafifçe bir özetleyeyim.

Bu kitapta ilk kitapta ki sempatik Keri Ann'i mumla arıyoruz desem :D İnanılmaz bir dengesizlik abidesi kendisi bu kitapta. Jack ile ilgili  kitabın sonuna kadar bizi deli ediyor Keri Ann, sürekli onunla birlikte olmak istiyorum ama hayatım değişmesin o zaman hayatımın dışında kalsın ama ondan vazgeçmek istemiyorum ama hayatım zorlaşacak..... Düşünceleri hep bu yöndeydi ay okurken inanılmaz sinir etti beni. Keri Ann'e haksızlık etmeyeyim sonuçta Jack'in hayatını düşününce korkması normal ama bir insan gün aşırı karar değiştirir mi ya? Özgüven eksikliği tavan yaptı bu kitapta maalesef. 

Jack ise kitap boyunca o kadar tatlıydı ki resmen eridim okurken, Keri Ann'i kazanma çabaları sonrasında da hayatına dahil olma çabaları çok güzeldi. Tabi ki Jack' e bazı konularda kızmıyor değilim özellikle de Audrey meselesinde. Bütün bu işleri başına açan kendisi bunu da biliyorum ama yine de ona çok kızmaya gönlüm el vermiyor çünkü hatalarının bedelini ödedi bence ve bunun için çok da çabaladı. 

Kitap yine çok akıcı o konuda hiç bir sıkıntı yok fakat ben ilk kitabı daha çok sevdim o da ilk kitapta Keri Ann daha çok sempatik geldi bana ama dediğim gibi korkuları konusunda çok da haksız sayılmaz o yüzden empati kurarsam belki ben de onun gibi dengesizlikler yapabilirdim yine de bunu okumak insanı sinirlendirmiyor değil :D Ayrıca bu kitapta Keri Ann'in abisi Joey'i daha fazla görmek iyi geldi , onun ve Jazz'in hikayesini de merak etmiyor değilim :)

Çeviri güzeldi,  sayfa edisyonları güzeldi, ayraç güzeldi kitap da güzeldi :) O yüzden ilk kitabı okuduysanız zaten bunu okursunuz da içiniz rahat olsun hayal kırıklığı yaratmayacaktır. 

Puanım : 4,0/5,0









Sonsuza Kadar (Eversea, #2)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder