17 Eylül 2015 Perşembe

DEX'e Bir Şeyler Söylemek İstiyorum






Bu resimde gördüklerinizden kalın olan 9. baskı diğeri 11. baskıdır. Bakınız aynı kitap ama kalınlıklar ne kadar farklı. Neden? Çünkü DEX biz okuyucularına büyük bir yenilik getirerek kaliteyi 5 kat birden düşürüyor.  Bu aylardır böyle ve ben aylardır her yeni kitapları çıktığında bunun hakkında şikayet ettim. En son Çöl Rüyası'nın baskısının iyi olduğunu görünce dedim iyi sonunda biz okuyucuları dinlemişler. Fakat bu ay çıkan " Kime Dokunduğuna Dikkat Et." kitaplarında gördüm ki hiç de öyle bir iyileşme olmamış. Üstelik fiyatı da 27.50 TL. RESMEN BIZIMLE DALGA GECIYORSUNUZ BENCE DEX!!! Kaliteyi düşür, fiyatları yükselt harika politika ya tebrik ediyorum gerçekten. Bunca yılın DEX'inin geldiği şu hale bak. Siz okuyucularınızı ne yerine koyuyorsunuz bilmiyorum ama ben karbon kağıdından bozma sayfaları olan bir kitaba 27, 50 TL vermem. Benim gibi düşünen insanlar olduğunu da biliyorum. Siz "Biz iyiyiz böyle okuyucu bizim için hiç önemli değil." diyorsanız siz bilirsiniz tabi. Fakat siz bu sayfalarınızı düzeltmedikçe ben sizden yeni kitap almayacağım. Sizden zaten son aldığım kitap da Londra Caddesi, onun da sayfaları zar gibi olduğundan okumaya bile çekiniyorum açıkçası. Biran önce kendinizi düzeltseniz bence iyi edersiniz yoksa benim gibi çok okuyucu kaybedeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder