15 Eylül 2015 Salı

Tara Sivec - Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar (Kitap Yorumu)








Kitap Adı : Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar 

Yazar Adı : Tara Sivec

Ait Olduğu Seri : Chocolate Lovers #1

Sayfa Sayısı : 309

Yayınevi : Aspendos Yayınevi

Puanım: 3,5/ 5,0



Claire, ağzı bozuk ama bir o kadar sevimli (uykusunda) oğluna iyi bir gelecek verebilmek için kendi işini kurmaya çalışırken, bir yandan en yakın arkadaşına seks oyuncakları satmasında gönlünce yardımcı olmaya çalışan 20'lerinde bekar bir annedir. 
Hayatını sonsuza kadar değiştiren tek gecelik ilişkisi Carter, Claire'e dair onun eşsiz çikolata kokusundan başka hiçbir anısı olmadan şehirde belirince, Claire bu sefer kendisini hatırlayacağından emin olmak ister.
Carter'ın birdenbire dört yaşında bir oğlu olduğunu öğrenmesinin şoku ve Claire'in, rüyalarının adamının yatak odasındaki deneyimsizliği yüzünden tabanları yağlayacağından korkmasıyla, çiftimiz mutlu sonlarına kavuşabilmek için her şeyi yapmaya hazırdırlar.
Uyarı: Bu kitap cinsel içerik, küfür ve aşırı derecede ironi içerir.



                                                        *****************************



Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar aslında ben de çok uçlardan duygular uyandıran bir kitap oldu. Bir yandan çok sevdim bir yandan nefret ettim diyebilirim.

Claire, 20 yaşındayken arkadaşı Liz ile gittiği bir partide bir çocuk ile tanışır. Bu çocukla çok iyi anlaşırlar ve o gece birlikte olurlar. Ertesi gün Claire bu çocuğun yanından ışık hızıyla uzaklaşır. Kızımızın o geceden önce bakire olduğunu ve ikilinin birbirlerinin adlarını sormayı hiç akıl edemediğini söylemiş miydim? Claire'e o geceden bir hediye kalır ve çocuğu aramaya başlar fakat herhangi bir bilgi edinemez.

Carter, bir partide tanıştığı, çok etkilendiği ve geceyi birlikte geçirdiği çikolata kokulu kızı sabah uyandığında yanında bulamaz. Üstelik sarhoş olduğu için kızı çok iyi hatırlayamıyordur fakat hatırladığı en belirgin şey kızdaki yoğun çikolata kokusudur. Carter yıllarca bu kokuyu arar fakat ne yazık ki bir sonuca ulaşamaz.

İkilimizin yolları Claire'ın çalıştığı barda kesişiyor ve sonrasında olaylar gelişiyor.

Aylar önce aldığım bir kitap olmasına rağmen daha yeni okuma fırsatı buldum. Başta da belirttiğim kitaptan hem nefret ettim hem de çok sevdim. Kitabın içinde çok fazla argo kelime vardı bir zaman sonra bayıyor okurken, üstelik Claire'in annelik durumlarını okurken de bir irrite olmadım değil. Fakat bazı yerlerde de çok güldüğümü söyleyebilirim hatta bildiğiniz kahkahalarla güldüm. Eğlenceli bir kitaptı yani. Aşk deseniz vardı ama böyle çok yoğun, duygusal bir aşk bekliyorsanız yanlış kitap olduğunu söyleyeyim daha çok eğlenmelik,şapşal ve edepsiz bir aşk okumak istiyorsanız bu kitap size göre. Kitabın en sevdiğim tarafı Carter'ın genelde kitaplarda okuduğumuz karizmatik,yakışıklı,zengin, hükmetme delisi adamların tersi bir karakter olmasıydı. Son derece içten ve sevimli bir karakterdi. Claire'den daha çok sevdim yalan yok.


Argo ve cinsel içerikten hoşlanmıyorsanız bu kitaba kesinlikle başlamayın sizi rahatsız edecektir çünkü. Bana kalırsa +18 olmalı mutlaka kitap. Aspendos devamını çıkarsa hoş olur tabi. Eğlenmelik, hoş bir kitaptı. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder