29 Eylül 2015 Salı

Duvarların Dili Olsa - Alice Clayton (Kitap Yorumu)




Kitap Adı : Duvarların Dili Olsa

Yazar Adı : Alice Clayton

Sayfa Sayısı : 408

Yayınevi : Dex Plus

Ait Olduğu Seri : Cocktail #1

Puanım: 4,0/5,0



Bazen duvarlar o kadar incedir ki tutku aradan sızıverir.
"Ah, tanrım."
Tak.
"Ah, aaahhh."
Tak tak.
Neler oluy...
"Oh, aahh, çok iyi!"
...
Caroline, San Francisco'daki yeni dairesinde ilk uykusundan işte böyle uyandı.
Çapkın komşusunun adeta küçük bir haremi vardı. Her gece
başka bir kadınla, Caroline'ın yatak başındaki tabloyu kafasına düşürecek kadar hızla duvarları gümbürdetiyordu. Hatta Caroline'ın kedisi Clive bile bu seslere kayıtsız kalamamış, düz duvara tırmanmaya başlamıştı. Artık uyku haramdı.
Kapı deliğinde nöbet tutmasına rağmen bu gizemli adamın
neye benzediğini bir türlü göremiyor, meraktan ve sinirden
çıldırıyordu. En sonunda, bir gece, bu tantanaya daha fazla
dayanamayıp hışımla adamın kapısını çaldı.
İlk görüşte aşk, hiç bu kadar eğlenceli, komik ve tutkulu
yazılmamıştı



                                                       ******************************************



Bu yorum Ağustos 2014'de yaptığım yorumun gözden geçirilip tekrar yazılmış halidir. 


Duvarların Dili Olsa okurken kahkahalar atabileceğiniz oldukça eğlenceli bir hikaye. Caroline'nın, yeni taşındığı evinde duvarlardan gelen gümbürtülere ( bu gümbürtülere kıkırdamalar,miyavlamalar vs dahil :D) artık dayanamayıp sonunda komşusunun kapısına dayanması sonucu tanışıyor ikilimiz. Simon, dünyada çeşitli noktalarda fotoğraf çeken başarılı bir fotoğrafçı , Caroline ise bir iç mimar. Simon'un Caroline'nın deyimiyle şehre her geldiğinde birlikte olduğu bir haremi var ve Caroline bu gümbürtüler sonucu Simon'un kapısına dayandığında tanışan çiftimiz ilk anda daha birbirlerinin etkisi altına giriyorlar fakat bunu bir süre arkadaşlık maskesi ile gizliyorlar. 

Bu diğer aşk hikayeleri gibi entrikalar ile falan dolu değil çok samimi bir hikayeydi bence. Arkadaşlıkları çok şekerdi . Birbirlerini her daim arzuladı ikilimiz fakat sınıra gelene kadar sabrettiler. Caroline'nın kaybettiği bir şey var , Simon'ın onu bulmasına yardım edip edemeyeceğini kitapta bulabilirsiniz :D

Hikayenin asıl kahramanı bana kalırsa Caroline'nın değişik kedisi Clive'dı. Simon'un haremindeki miyavlayan kıza vurulan Clive aşkına kavuşabilecek mi ? (Böyle söyleyip de etki bırakayım dedim ama olmadı değil mi :D) Hikaye çoğu yerde Caroline'nın ağzından anlatılıyordu . Çok ender yerlerde Simon ve bu ikilinin arkadaşlarının da düşüncelerini duyabildik. Caroline çoğunlukla rahat bir kız ve ben çok sevdim Caroline'ı. Espri yeteneği falan bence tam olması gerektiği gibiydi. Simon'da çok şekerdi , bilemedim çok sevdim ben bu ikiliyi. Bence birbirleri için yaratılmışlar :D Okuyunca ne demek istediğimi anlayacağınıza eminim. 

Oturup gülelim, içinde aşk da olsun diyorsanız bu roman tam sizlik ama şu noktayı da belirtelim bu içinde bolca erotik içerik bulunduran bir roman. Tercihinizi ona göre yapın.


Puanım: 

4,0/5,0




Şunu belirtmeden geçemeyeceğim; DEX'in şu ana kadar en fazla yazım hatası olan kitabı buydu heralde. Resmen okurken bazen açıp DEX'e saydırasım geldi. Rahatsız ediciydi cidden, sanki hemen bitirip baskıya yollayalım aradan çıksın der gibi olmuş kitap bence daha dikkatli olmalılar , zaten ucuz bir yayınevi değil bir de bu yazım hataları insanları soğutuyor.

Not: O zaman yazdığımda DEX için hafif konuştuğumu fark ettim. Yazım hataları ve çeviri hataları dolu olan bir kitaptı. Üstelik üzerinden 1 seneden fazla geçmesine rağmen devamını çıkarma gibi bir girişimleri olmadı. Artık ben ne diyeyim bilmiyorum bu yayınevi için. O zaman bile beni çok sinirlendirmişti bu kitaptaki hatalar fakat sonrasında çok daha kötüye gittiğini bildiğim için şuan daha da delirtiyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder