6 Ekim 2015 Salı

Elena Kitap Tanıtımı (KPiBT #1)







Bilmiyorum halimden anlayan olur mu acaba? Çok seviyorum ama söyleyemiyorum. Yüzüne bakarken utanıyorum, gözlerimi kaçırıyorum gözlerinden. Ellerim titriyor, zor tutuyorum kendimi. Ah bir anlatabilsem derdimi! Haykırsam ona: "Aşkın esir etti kalbimi" O da beni sevdiğini söyler mi? Mutluluktan uçup, tutar mı ellerimi? Üzülsem mi sevinsem mi onu da bilmiyorum. Gözlerimi kapatsam bile onu görüyorum, onu unutmayı bile unutamıyorum. Şimdi nerede ne yapar bilmiyorum. Bildiğim tek şey onu çok seviyorum… 

Aşkın kaç türlü hali vardır diye hiç düşündünüz mü? Sizi hangi hallerde yakalar aşk, hangi halinde en güçsüz durumda olursunuz? En çok hangi hali yakışır gülüşümüze? Furkan aşkın "sabır" halindeydi. Furkan için bir o vardı bu dünyada âşık olunacak, değer verilecek, uğrunda bir ömür beklenecek. Bir o vardı başını yastığa her koyduğunda düşleyeceği, uğruna gözlerden düşeceği. Bir o vardı uyandığı her sabahta yanında olsun istediği… Bir o vardı bu dünyada her şeyiyle seveceği…

Ve artık Furkan'ın içindeki bu kocaman sevgiyi ona da göstermenin zamanı gelmişti. Tam bir yıldır bütün zamanını sevdiği kızın yolunda harcayıp, onunla ilgili her şeyi öğrenmişti. Madem bütün erkekler çok sıradan bir şekilde çıkmışlardı karşısına, Furkan ona olan aşkına yakışır bir yol bulmalıydı. 
Bakalım bu defa gerçek aşk galip gelecek miydi? 


      ************************************

Genç bir hukuk öğrencisi olan Furkan bir gün okula giderken kırmızı bir araba tarafından ıslatılır. Bu arabanın sahibine karşı kinlenen Furkan arabanın sahibini bulmak ister. Okulda tesadüfen arabayı görür ve sahibini beklemeye başlar ve sahibinin kızıl saçlı bir kız olduğunu görünce çok şaşırır ve bu kıza ilk görüşte çarpılır. Artık bu kızın kim olduğunu bulması ve onun kalbine girmesi gerekmektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder