15 Aralık 2015 Salı

Kan Kırmızı - Aslı Karabulut (Kitap Yorumu - KPiBT #3)








Kitabın Adı : Kan Kırmızı

Yazarın Adı : Aslı Karabulut

Sayfa Sayısı : 574

Yayınevi : Ephesus Yayınları

Ait Olduğu Seri : Yok








Planlı Bir Sürpriz, Beklenmedik Bir Misafirle Yön Değiştirecek; Birbirine Yabancı İki Ten, Tek Bir Öpücükle Birleştiğinde, Ateşe Tutulmak Kaçınılmaz Olacaktı...

Emir, başarılı, karizmatik ve alaycı gülüşüyle kadınların kalbini titreten bir erkekti… Arkadaşlarının eğlence adı altında hazırladıkları geceye hapsolurken, hayatının merkezini derinden sarsacak kadınla tanışacağını bilemezdi. Bakışları, karşısındakini bile eriten çikolata gözlere takıldığında, onun için asıl hayat, işte tam o anda başlamıştı…

Balım, sıcak çikolata bakışları ve insanın içini ısıtan gülüşüyle birçok erkeğin dönüp baktığı bir genç kızdı… Son anda katılmaya karar verdiği doğum günü partisine doğru adımlarını attığında, başına geleceklerden habersizdi. Tenine dokunan ve onu alev alev yakan hisse tutsak olmuş, kapılıp gittiği derin okyanus mavisi gözlerde boğulmaktan başka yapacak bir şeyi kalmamıştı… 

Aklı ve kalbi darmadağın olan Emir, neler olduğunu anlamaya çalışırken hoyrat davranışlarıyla Balım'ı incitecek, o kaçtıkça, kendisi de onun peşinden gitmekten çekinmeyecekti...

Uzak Noktalardaki İki İnsanı Bir Araya Getiren Kan Kırmızı Aşkta, Çektikleri Acılar, Karşılaştıkları Engeller Ve Aldıkları Yıkıcı Darbeler, İkisini Birbirinden Ayırmaya Yetecek Miydi? Emir, Kendisine Yasak Olan Bu Aşkı Korumayı Başarabilecek Miydi?










3. tur kitabımız olarak Kan Kırmızı'yı ağırlıyoruz. Kitabı bitirmem uzun sürdü biraz o yüzden okurken bazı yerlerde kopukluklar yaşadım. Fakat kitap bittiğinde bittiği için üzüldüm.






Öncelikle içerikten bahsedeyim. :) Balım Amerika'da okuyan bir kızdır. Yaz tatili için Amerika'dan geldiğinde arkadaşının doğum gününe gitmek için bir otele gider. Fakat orada yapılan bir hata sonucu Emir ile tanışır. İkili görür görmez birbirlerinden etkilenirler ve tesadüfler sonucu hep bir araya gelirler. Diğer tarafta bir çiftimiz daha var. Balım'ın en yakın arkadaşı ve ev arkadaşı Lizzie, yaz tatili için Balım'ın yanına gelir Türkiye'ye ve Balım'ın abisi Erdem ile birbirlerine görür görmez vurulurlar :D Sonrasında bu çiftlerimizin yaşadıklarını ve önlerindeki engelleri aşıp aşamadıklarını okuyoruz.

Kitabın bana göre artı ve eksi tarafları vardı. Eksi taraflarından bir tanesi, geçişlerin bana göre çok hızlı olmasıydı ama bunu en çok kitabın başlarında hissettim. Yazarın sadeleştirme yaptığını biliyorum belki ondan kaynaklanmıştır bu ama başta geçişler o kadar hızlıydı ki bir anda "Nereden geldik buraya?" dediğim oldu. Sonrasında bunu toparlıyor ama bence. Özellikle son kısımları gerçekten güzeldi ve duygusal kısımların olduğu, yoğun  yerlerdi. Bir de kitabın başında çok "Parçalamak" kelimesi kullanılmıştı bu da dikkatimi çeken bir başka noktaydı. Bazen de şehvet aşkın önüne geçiyordu bu da bir eksiydi benim gözümde.



Yukarıda söylediğim bazı küçük detaylar dışında son derece güzeldi kitap. Akıcı bir dili var yazarımızın kendini çok güzel okutuyor. Kan Kırmızı'yı wattpadde de okumuştum ve kitap olması beni çok sevindirdi. Gerek kurgusu gerek karakterleri gerekse dili ile kesinlikle bunu hak eden bir kitaptı zaten. O zaman okurken de sevmiştim şimdi de sevdim. Emir'in deli deli kıskançlıkları beni yer yer çok güldürdü ya :D Balım'ın enerjik ve renkli karakteri ile Lizzie'nin utangaç ve sevimli halinin yansımaları ilişkilerinde de vardı o yüzden çok farklı iki çift okuyoruz kitapta. Balım ve Erdem arasındaki ağabey, kardeş bağı da çok güzeldi. Üstelik kitapta bulunan ebeveyn çiftler de çok tatlılardı. Erdem ve Lizzie'yi daha çok okumak isterdim ama ben bunu da mesaj olarak yazarımıza ileteyim buradan. :D Kitabın son kısımları favorim oldu, yani son 150 sayfası falan. Spoiler olmasın diye neler oluyor söylemiyorum tabi ki ama karakterlerimizin her türlü sınandığını söyleyeyim size. Böyle de ortaya bombayı atayım  ve sizleri çok sıkmadan yorumumu bitireyim. :D


Şehvet ve aşkın harmanlandığı bu cesur kitabı ben tavsiye ediyorum. Aslı Karabulut'un kalemini, bu tür kitapları seviyorsanız çok seveceksiniz o yüzden mutlaka bir şans verin derim ben :) Yazarın sonraki kitaplarını da büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder