8 Aralık 2015 Salı

Son Günlerde Okuduklarım



Son zamanlarda okuduğum bazı kitapların kısa kısa yorumlarını girmek istedim. Arasında okumayı düşündükleriniz varsa bir cevap olabilir inşallah ;)






Sonsuza Kadar Benim - Heidi McLaughlin 

Detaylı yorumumu burada bulabilirsiniz:

http://karamelasepetiii.blogspot.com.tr/2015/11/sonsuza-kadar-benim-heidi-mclaughlin.html

Kısaca özet geçmem gerekirse, yıllar önce sevgilisini ve arkadaşlarını geride bırakarak yeni bir hayata başlamış olan Liam, yıllar sonra arkadaşının cenazesi için kasabasına geri döner ve hisleri de onunla birlikte geri döner. 
Ben kitabı beğendim ama bence bazı şeyler biraz aceleye getirilmişti. Liam'ı çok sevdiğimi söyleyemem. Bence zayıf karakterli bir adamdı. Fakat sonunu beğendim. Serinin ikinci kitabını da merak etmiyor değilim.







Sen Benimsin - Tessa Bailey


Aslında bu kitaba gerçekten uzun yorum yapmak istiyorum çünkü çok sevdim. Gerçekten bayıldım. 

Ginger annesinden kaçarak kardeşiyle yeni bir hayata başlamak için Chicago’ya kaçar. Orada da karşı komşunu olan komiser Derek ile tanışır. Birbirlerinden görür görmez etkilenirler ama Ginger Derek'e tedbirli yaklaşır. İkisi arasındaki cinsel gerilim ve çekim çok iyiydi. Ginger bazı zamanlar beni uyuz etse de bunu abartmadı ki bu iyi. Bu durum çok olunca insanı bayıyor çünkü. Derek zaten harika bir adamdı resmen gözlerimden kalp fışkırdı okurken. Kesinlikle tavsiye ederim çok güzeldi.








Işıl'ca - Bekir

Detaylı yorumumu buradan bulabilirsiniz :

http://karamelasepetiii.blogspot.com.tr/2015/11/bekir-islca-kitap-yorumu-buddy-read.html

Bekir'i ben gerçekten sevdim. Diğer kitapların aksine bu sefer (tabi bence) aşk ön planda değil gibiydi. Selma ile aşklarını okuduk evet ama çoğunlukla okuduğumuz o değildi. Sedat ile arkadaşlıklarının gelişimi, Duygu ile ilgili kısımlar falan bunlar çok güzeldi. Selma'ya gıcık olsam da Bekir'i çok sevdim. O yüzden bu seriye başlamamış olanlara kesinlikle bu seriyi tavsiye ediyorum.








Aşkın Şarkısı - Kylie Scott

Serinin 3.kitabında nihayet Jimmy'i okuma fırsatı bulduk. Önceki kitaplarda aşırı davranışları ve bağımlılıkları ile tanıdığımız Jimmy'nin çok farklı yönleri olduğunu keşfettiğimiz bir kitaptı bu. 
Lena, Jimmy'yi bağımlılıklarından korumak için tutuluyor. Her daim yanında olması ve onu engellemesi için daha doğrusu. Fakat Mal'ın annesinin cenazesinde aralarında bazı şeyler değişiyor. Lena'yı çok sevdiğimi söylemek istiyorum. Önceki kitaplarda sanki biraz kasıntı izlenimi veren Lena kesinlikle öyle biri değil. Duygusal yönü de kuvvetli bir kız. Jimmy'yi adam etmek için az uğraşmadı diyebilirim. Seride en sevdiğim kitap bu oldu. Ben'in kitabını da çok merak ediyorum.








Pazartesi Düğünümüz Var - Catherine Bybee

Serinin ilk kitabını çok sevmiştim fakat o biraz kısaydı. Bunun uzunluğu idealdi. Bu kitapta Eliza ve Carter'ın ilişkilerini okuyoruz. Carter vali adayı bir avukat, Eliza ise ilk kitapta tanıdığımız Sam'in ortağı, ikisi de birbirini çok çekici buluyor fakat bir türlü birbirlerine yanaşmıyorlar. Fakat sonra bir bar kavgası ortalığı karıştırıyor ve ikili bir araya gelmek zorunda kalıyor. 

Çifti sevdim, hikayeyi sevdim. Kısacası kitabı sevdim. Sonu biraz aceleye gelmişti sadece bana kalırsa ama kesinlikle boş vakitte iyi giden bir kitaptı. Bu serinin bütün kitaplarını okurum muhtemelen çünkü yazarın dilinden hoşlandım, akıcı kitapları bence. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder