19 Ocak 2016 Salı

Oyna Benimle - Kristen Proby (Kitap Yorumu)






Kitap Adı : Oyna Benimle

Yazarın Adı : Kristen Proby

Yayınevi : Aspendos Yayınevi

Sayfa Sayısı : 352

Ait Olduğu Seri : With Me in Seattle #3

Puanım : 3,0-3,5





Will Montgomery, profesyonel bir futbolcudur ve her şeye sahiptir. Ona hayır denmesine alışık değildir ve "hayır" onun için kesinlikle bir cevap sayılmamaktadır. Kız kardeşinin seksi Rockçı arkadaşı Meg'e duygularını açtığında, yalnızca reddedilmekle kalmamış aynı zamanda apaçık bir düşmanlıkla karşılaşmıştır; bu da Will'de merak uyandırmış ve libidosunu harekete geçirmiştir. Will, kızın sandığının aksine onu yatağa atmaya çalışan küstah bir sporcu olmadığını ona göstermekte kararlıdır. 

Megan McBride, ne Will Montgomery'den, ne onun pahalı arabasından, ne de kibirli bir ünlü olmasından etkilenmiştir. Megan'ın bir ilişkiye ayıracak zamanı yoktur ve hayat ona sevmenin kaybetmek demek olduğunu öğretmiştir. Bu yüzden tüm hırçınlığıyla kalbini korumaktadır. Ancak bu seksi, dövmeli sporcuya duyduğu derin ilgiyi inkâr edecek de değildir. Will, tüm duvarlarını bir bir yıkıp sonunda kalbine ulaştığında Megan ona karşı olan duygularını itiraf mı edecek, yoksa korkuları yüzünden hayatta ilk kez gerçekten sevdiği bu adamı kayıp mı edecektir? Oyna Benimle, Benimle Seattle'da Serisinin üçüncü kitabı olarak karşınızda.






Merhabalar, bu aralar kitap okuma konusunda berbat durumdayım. Niye bilmiyorum ama kendimi sürekli eskiden okuduğum kitapları tekrar okurken buluyorum. Reading Slump desem değil ne olduğunu çözemedim kısaca. Kötü bir dönemdeyken bu kitap aslında hem iyi hem kötü oldu. İyi oldu çünkü hemencecik bitiverdi, akıcıydı. Kötü oldu çünkü beklediğim kadar güzel değildi kitap. 

İçerikten bahsedeyim biraz :) 

Will, çok ünlü bir futbol yıldızıdır. Kardeşi Jules'un liseden arkadaşı Megan'la bir mekanda tesadüfen karşılaşırlar. Jules ve Megan birbirlerini tekrar gördükleri için sevinirken Will Meg'den çok etkilenir ve ona asılır. Fakat bu istediği ters teper çünkü Megan'ın Will'e karşı duyguları hiç olumlu değildir. Sonrasında Will ile tekrar karşılaştıklarında Will bu durumu tersine çevirmek için elinden geleni yapar ve ikili birbirlerini tanımaya başlarlar.




Yazarın ve serinin daha önce çıkan 2 kitabına da bu puanı vermiştim. İkinci kitap çok güzeldi fakat çok yazım hatası doluydu o yüzden kırmıştım puanını. Bu kitapta ise çeviri kaynaklı mı olduğunu anlayamadım bir kopukluk vardı. Yazım dili bir öyle bir böyle devam ediyordu. Şimdiki zamandan geniş zamana, geniş zamandan şimdiki zamana atlayıp duruyordu kitap. O okurken beni rahatsız etti. Bir de her şey çok çabuk oldu bitti, duyguya giremedim. Anlamsız ve havada kaldı bazı şeyler. Bir de aşırı argo kullanımı vardı kitapta. 

Kitapta en sevdiğim şey karakterler oldu. Will de Megan da çok tatlı ve okuması zevkli karakterlerdi. Ayakları yere basan karakterleri seviyorum. Megan da öyleydi ve duygularından kaçmaya da çalışmadı bu da hoştu tabi. Fark ettim ki bu seride hep aşık olma önceliği erkeklerde. :D Sonraki kitap da öyle oluyormuş diye bir duyum aldım.:) Yalnız bazı karakterleri çoktaaan unutmuşum çünkü yayınevi bu serinin kitapları arasına çok uzun zaman sokuyor. Umarım bir sonraki kitap daha yakın zamana çıkar. Leo ve Sam'in hikayesini merak ediyorum.





Kitapta bir çok yerde +18 kısımlar vardı. Hoşlanmıyorsanız bu kitaba değil bu seriye hiç bulaşmayın bence zaten. Sevdiğim, sevmediğim noktaları olan ortalama bir kitaptı benim için. Seriyi okumaya devam edeceğim çünkü seri bırakma huyum yok ki olsa bile bırakacak kadar kötü bulmuyorum seriyi. Ben okurum her türlü, boş vaktim de var zaten diyorsanız bence seriye başlayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder