9 Ocak 2016 Cumartesi

Temas - Emily Snow (Kitap Yorumu)







Kitap Adı : Tahrik & Temas

Yazarın Adı : Emily Snow

Yayınevi : Novella Yayınları

Sayfa Sayısı : 432

Ait Olduğu Seri : Devoured  #1,5 & #2

Puanım: Tahrik 4, Temas 3






Lucas'ın kendisine gerçekten âşık olduğunu artık kesinlikle anlayan Sienna, aralarındaki dramanın bittiğinden emindir ve Lucas'ın eski karısından da, kadının elindeki kozdan da korkmuyordur.

Sözleşmelerinin geri kalanını tamamlamak için gittikleri tatilde Sienna ve Lucas çok keyifli iki gün geçirir ve artık her şeyin düzeldiğini düşünerek şehre dönerler. Ancak Lucas'ın Sienna'ya yeni bir teklifi vardır; müzik grubunun turnesinde Sienna'nın da yanında olmasını istiyordur. Sienna bu teklifi kabul etmek istese de aklında birtakım şüpheler vardır, çünkü Lucas'ın eski sevgilisi Cilla'nın liderliğini yaptığı grup da aynı turnede olacaktır.

Sienna en sonunda endişelerini bir kenara bırakıp turneye katılmaya karar verir. Ve hep birlikte geçmişte saklanan sırlara, müziğin sonsuz ritmine ve aşkın kıvılcımlarına doğru uzun bir yolculuğa çıkarlar.

"Lucas Wolfe, sizi altüst edecek kötü çocuklardan biri. Emily Snow okuyucuyu ilk sayfadan itibaren ele geçiren ve sonuna kadar asla bırakmayan, muhteşem bir hikâye anlatıyor."
-Booklist-

"Teklif'le başlayan aşk ateşi, Temas'ta iyice alevleniyor. Dikkatli olun, tutuşabilirsiniz."
-Amazon-

"Sınırlarda dolaşan bir ilişkileri olan Lucas ve Sienna bu sefer kendilerini kıskançlığın, sırların ve endişelerin içinde buluyor. Temas, fırtınalı bir aşkın ihtiraslı rüyaları gibi."
-USA Today-





Not: İlk kitap Teklif'i okumamış olanlar için spoiler içerebilir.

Merhabalar Emily Snow'un Teklif kitabının devamı olan Tahrik yakın bir zamanda Novella Yayınları'ndan çıktı. Ben de zaten biraz İngilizce'sini okumuştum ve kaba taslak biliyordum kitabı fakat Türkçe okumak işime geldiği için çıkana kadar bekleme kararı almıştım. Aslında iyi ki öyle yapmışım çünkü bir kitabı orijinal dilinde okuyorsam onun mükemmel olmasını bekliyorum olmayınca da vakit kaybı yaşatmış hissi veriyor. Niye böyle hissediyorum inanın bilmiyorum :D Yani anladığınız üzere mükemmel olmaktan son derece uzak bir kitaptı Temas.

Novella Yayınları bize kıyak geçerek serinin novella'sı olan Tahrik'i de Temas'ın öncesinde kitaba eklemişler. Bu iyi olmuş çünkü o olmasa kurgu eksik kalırmış bence ve bana kalırsa romanın kendisinden daha güzel ve daha duyguluydu. Lucas'ın Sienna ile ayrı olduğu zamanlarda neler yaptığını ve neler hissettiğini okuyoruz. Bir de arada Lucas'ın çok tatlış kardeşi Kylie'nin ağzından olan kısımlar vardı. Seviyorum bu kızı ya gerçekten, keşke yazar ona biraz daha yer ayırsaymış. Ama novellayı sevdim bunu söyleyeyim.

Gelelim romanın kendisi olan Temas'a... Ya tamam bazen duygusuz romanlar okuduğum oluyor ama bu seride (novella hariç) ben Lucas'ın Sienna'yı sevdiğini hiç hissedemedim yahu. 

Lucas: Pişman oldum, beni geri kabul et. 

Sienna: Tamam.

Lucas: Bunu konuşmak istemiyorum beni kötü etkiliyor.

Sienna : Tamam.

Lucas: Seni kendimden uzaklaştıracağım çünkü şuan içime kapanma modundayım.

Sienna: Tamam.

Lucas: Hadi sevişelim.

Sienna: Tamam.

"Eyhhh yeter bee!" diyesim geldi çoğu zaman okurken ya. Öncelikle Sienna'nın başta çok çabuk affettiğini düşünüyorum. Tamam Lucas'ın yaptığı jest çok hoştu eyvallah da adam sana niye bunu yaptığını söylemiyor bir de üstüne çemkiriyor sen de üzülüyorsun ama tamam diyorsun. Mantığım almadı bazen ilişkilerini. 




Sam ve Cilla salakları da zaten roman boyunca sinirlerimi bozdu. Grup üyelerini sevdim ben. İnsan ister istemez bir diğer turneye çıkan rock grubunu anlatan Günahkarlar ile kıyaslıyor ve ona göre bunlar melekti diyebilirim. Sinjin'i bu kitapta çok farklı görüyoruz kendisi çok sempatikti bence. :D

Lucas'ın sakladığı büyük olayı okuyunca şok oldum mu? Hayır. Ama yazarın iyi bağladığını da düşünüyorum daha az bir olay zaten romanı saçma yönlere götürürdü. 




Benim için romanın en büyük sıkıntısı Lucas'ın aşık olduğunu hiç hissedememekti. Belki de okumak için yanlış zamandı bilemiyorum ama gerçekten Lucas'a uyuz oluyorum diyebilirim. Kendi ağzından olan kısımlar yine iyiydi ama Sienna'nın tarafına geçtiğimizde Lucas'ın duyguları kapanıyor gibi hissettim ben. Sienna da çok hoşlandığım bir karakter değil zaten. O yüzden roman belki de olduğundan daha kötü geldi bana ama ben çok sevemedim. İlk kitap gibi ortalama bir kitaptı işte. Ne çok sevdim ne de nefret ettim kitaptan. İlk kitabı okuduysanız zaten okuyun. Okumadıysanız çok da gerekli bir seri değil. 

Not: Ben fark ettim de bu rock grupları vs. bana pek uygun değil ya. Ben daha çok CEO'cuyum demek ki.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder