20 Ocak 2016 Çarşamba

A'dan Z'ye Kitap Tag






Öncelikle beni bu tag'a davet ettiği için Oksijen Tüpü 'ne teşekkürler. :D Eğlenceli bir etkinlikti bayağı :D


1. Almak istediğin kitapları nasıl seçersin?
Daha önce okuduğum ve beğendiğim bir yazarsa mutlaka alırım zaten. Sonra konusu ve en son kapağı gelir .

2. Bir gün için kitap karakteri olsaydın, hangi karakteri seçerdin?

Aslında buna birden fazla karakter söylemek istiyorum. Bir Günah Gibi’den Ela, Karmakarışık’tan Kate, Dublin Caddesinden Joss ve son olarak Seni Sevmek İstemedim’den Pınar olmak isterdim.


3. Çok sevdiğin (Aynı türden bir tane olmak şartıyla) beş yazar?

- Sandra Brown
- Elizabeth Hoyt
- Burcu Büyükyıldız
- J.K. Rowling
-Rachel Gibson
-Ek: Selvi Atıcı eklemesem olmazdı kusura bakmayın :D
 
Burcu Büyükyıldız ve Rachel Gibson her ikisi de romantik olsa da tarzları çok farklı o açıdan düşününüz lütfen :D

 

4. Destansı savaş veya tarihi aşk hikayesi?

Tarihi aşk kesinlikle.

5. En son okuduğun kitap?
Oyna Benimle- Kristen Proby.

6. Favori kitap kapağın?

Bu çok kazık bir soru ya. Şuan kitaplığımdan bana göz kırpan Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin kapağı demeyi uygun buluyorum.

7. Giymek istediğin fantastik kahraman kostümü?

Büyücü cübbesi giymek isterdim.Kişi belirtmeme gerek olmadığını düşünüyorum :D

8. Hızlı okuma veya yavaş okuma?

Bugünlerde çok hızlı okuyamasam da hızlı okuma her dai tercihimdir.

9. Issız bir adaya düşersen, yanına almak istediğin üç kitap?

Bu soruya dönüp dolaşıp okuduğum kitaplardan cevap vereyim. Aşk Her Şeyi Affeder Mi?, Ada(Tracey Garvis-Graves), Seni Sevmek İstemedim.

10. İnsanı mutsuz edebilecek bir kitap?

Ben Ölmeden Önce – Jenny Downham.

11. Japonya'nın yer aldığı bir kitap?

Seninim – Maureen Smith bu kitapta çiftin Japonya’ya gittiğini hatırlıyorum sanki. Çok oldu okuyalı bu yüzden pek emin değilim ama :D

12. Kadın kahraman veya erkek kahraman?

Erkek kahraman.

13. Lanetli bir karakter?

Hiç bulamadım ya :/

14. Mutlu bir hayat için okumak fikrine katılıyor musunuz?

Tabi ki.

15. Nefret edilesi bir seri?

Olivia Cunning’in Günahkarlar Turnede serisi. Okuyamıyorum takıldım kaldım resmen :D

16. Okuduğun bir kitaplar arasında hangisinin kurgu dünyasında yaşamak istersin?

Dragon Kin serisinin dünyasında yaşamayı ve etrafımı küstah ejderlerin sarmasını isterdim ama mümkünse beni yemesinler. :D

17. Ölünesi kitaplar?

AHŞAM, Pinokyo’nun Rüyası, Umutsuz, Sır (Julie Garwood), Hiçliğin Kıyısında, Ya Hep Ya  Hiç, vsvs… Gider bu liste daha :D

18. Perilerin geçtiği bir kitap?

Iron Fey serisi adı üstünde :D

19. Resim yapan bir karakter?

R.K. Lilley’in Up In The Air serisinin baş karakteri Bianca.

20. Seri veya bağımsız?

Bağımsız.

21. Şimdiye kadar okuduğun kitaplar arasında adıyla uyumlu en iyi üç kitap?

AHŞAM,Hearts in Darkness, Find You In The Dark

22. Tek taraflı aşkı anlatan en güzel kitap?

Ya böyle tek taraflı aşk aklıma gelmese de bu durumu ucundan yakalayan FMArsal kitaplarını örnek verebilirim. Genelde bir karakter inat eder sevmemeye çünkü :D


23. Uzaylılar veya hayaletler?

Hayaletler.

24. Ütopik veya distopik?

Ütopik.

25. Vampir mi kurtadam mı?

Vampir.

26. Yorgan altında korku kitabı okudun mu?

Tabi ki :D Ama çok uzun zaman oldu.

27. Zombi mi vampir mi?
Vampir diyorum buna da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder