22 Temmuz 2014 Salı

Tutkulu Notalar(Sinners on Tour #1)-Olivia Cunning (Kitap Yorumum)





Kitap Adı : Tutkulu Notalar (Sinners on Tour #1)

Kitabın Yazarı : Olivia Cunning

Sayfa Sayısı : 431 

Yayınevi : Ephesus Yayınları










Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı!

Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.


Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...


Seksi psikolog Myrna Evans Günahkârlar ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrnanın elde etmek istediği tek adam Briandır


İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...


Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız !








Yorum:






Öncelikle romanın kesinlikle erotik olduğunu belirteyim. Yani bu türden daha önce okumuş ve rahatsız olmuş olan varsa kesinlikle okumamalı çünkü bu kitap bana kalırsa Grinin Elli Tonu serisi veya Crossfire serisinden çok daha erotik kısımlar içeriyordu. 








Gelelim karakterlerimize ; öncelikle Günahkarlar'dan bahsetmek istiyorum. Kendileri 5 kişilik bir metal grubu. Sed- solist , Brian-baş gitarist , Trey- ritm gitaristi , Jace- bas gitar ve son olarak Eric - bateri. Birgün bir otelin barında bunlar demlenirken Myrna ile  tanışıyorlar. Hepsi Myr'e sulansa da Myr'in gözü baştan beri Brian'da. Aksi gibi Brian'da o gece çok sarhoş fakat bu birbirlerine yakınlaşmalarını engellemiyor.





Myrna zamanında kocası olacak adamdan zarar gördüğü için kendisini aşka kapatmış bir kadın fakat Brian serseri görünümünün altında tam anlamıyla bir romantik. Doğal olarak bu ikisi için ilişki zor oluyor. Genelde erkek bağlanmak istemezken bu sefer durum tersine dönüyor ve Brian Myr'i kendine bağlamak için elinden gelen herşeyi yapıyor.





Kitap 400 sayfa ise 200 sayfası seks kısımlarından oluşuyordu oraları bir atın çöpe. Diğer kısımlar için ise söyleyebileceğim gerçekten eğlenceli olduğu. Karakterleri sevdim, aralarındaki diyalogları sevdim, müziğin tutkusunu yazarın bize hissettirmesini sevdim. Kısacası ben bu kitabı sevdim ama erotik kısımları cidden çok aşırı.  Öyle ki çoğunda yine mi poff diyorsunuz. Hele ki bir kısım var kitapta.. Ben sevdiğini paylaşma mantığını anlamıyorum arkadaşım. Bu kişi en yakın arkadaşın olsa bile .. Kitapta ki bu kısım beni en rahatsız eden kısım oldu nasıl o insanı sevdiğini söyleyip üstüne başkasıyla paylaşabilirsin ki diye çok düşündüm. Bu üçlüden kastım Trey, Brian ve Myrna. Trey ve Brian çoooook uzun yıllardır arkadaşlar ama insan kıskanmaz mı diye soruyor kendine yani ki bu soruyu Myr Brian'a serinin altıncı kitabı olan Sinners at the Altar'da soruyor. Artık cevabını Ephesus Yayınları kitabı çıkarınca okursunuz ;)





Kısacası kitaptaki diyaloglar,müzik ,aşk herşey güzel ama erotizm uç noktalarda,fazla,aşırı ve bazen tiksindirici. Kitabın o kısımlarını at çöpe gerisini değerlendir derseniz puanım 5 olurdu fakat kitap öyle değil maalesef bu yüzden puanım :





3,5/5,0







Ephesus Yayınlarını böyle bir seriyi yayınlayacak kadar cesur oldukları için tebrik ediyorum bunu da belirteyim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder