22 Temmuz 2014 Salı

Yeni Çıkanlar ve Çıkması Beklenenler



    Arkadaşlar bugünlerde yeni çıkan iki kitaptan bahsetmek istiyorum.

    Biri, Duygu. Işıl Parlakyıldız'ın kaleminden olan bu kitabımız bence samimiyetin kitabı bu kadar söyleyebilirim. Yeni çıktıysa nerden biliyorsun demeyin sevgili yazar bu hikayeyi internette yayınlarken okumuştum ve hayran kalmıştım gerçekten.Zaten yazarın yazdığı diğer kitaplar da gerçekten çok güzel inşallah bol bol basılı olarak okuma şansımız olur. Karakterler bu kadar mı samimi bu kadar mı tatlı bu kadar mı esprili ama bir yandan bu kadar mı acı olur. Hayatın toz pembe olmadığını ama olması için çabalayabileceğimizi, başımıza ne gelirse gelsin vazgeçmememizi bize anlatan bir kitap Duygu. Buyurun buradan Duyguya bir göz atın. Tıkkk. Yazarın bu samimi ve güzel kitabını kaçırmamanızı tavsiye ediyorum.



     İkinci kitap ise Müjde Aklanoğlu'nun kaleminden Bir Şans Daha. Arkadaşlar yazarın birden fazla kitabını internetten ,bir de basılı kitabı olan Bana Sevmeyi Anlat'ı da normal normal kitap olarak alıp okudum. Ben Müjde hanımın gerçekten güçlü bir kalemi olduğunu düşünüyorum. Bir Şans Daha'yı maalesef internetten okuma imkanı bulamadım fakat konusunu ilk okuduğumda işte dedim bu kitabı alıp okumam lazım.Bu linkten kitabın konusuna göz atabilirsiniz Tıkkk.

     Bu iki yazarın da kalemi gerçekten güçlü, eğer bu tür kitaplar seviyorsanız bu iki yazarın kitaplarını takip etmenizi, çıkan kitaplarını tereddüt etmeden almanızı tavsiye ederim. Pişman olmayacaksınız.


   Gelelim yakında çıkacaklara...

   İlk olarak yakında Ephesus Yayınlarından 3 kitap haberi var.

  1. Erken Rüya Zamanlar-Fatma Erdek, yazarın diğer kitaplarının konusunu da ilginç bulmuş ama bugün alırım yarın alırım diyerek almayı ertelemiştim fakat bu kitabının konusu beni cidden kendine çekti. En kısa zamanda edineceğim kendisini. Tıkkk. 
  2. Ejderin Büyüsü- G.A. Aiken , aranızda bu seriyi seven varsa benim gibi yeni kitap haberi ilaç gibi gelmiştir. Evet burada flörtöz dişi ejder Keita'nın hikayesini okuyacağız bakalım meraklardayız. Bu arada Ephesus kapağı yayınladı ve ben bayıldım kapağa.Kapağı burdan görebilirsiniz. Tıkkk.
  3. Son olarak bu ay sonuna yetişmesi planlanan Fatih Mural Arsal'ın Ismarlama Bebek kitabını büyük bir merakla beklemekteyim.Bu kitapta Vildan ve Turgut'un hikayesini okuyacağız. Vildan benim FMArsal kızları arasında en sevmediklerimden ama Turgut bambaşka benim için o yüzden sabırsızlıkla bekliyorum. Bakalım yazar eklemeler çıkarmalar yapmış mı romana. Ama özellikle kitabın kapağını merak ediyorum. Umuyorum ki biran önce kapak da ön sipariş tarihi de açıklanır :) 
   Birkaç haber de Optimum Kitap'tan vereyim.

  1. Aslıhan Akagöz- Çirkin Güzel , arkadaşlar bu kitap çıkınca şiddetle tavsiye ederim alınız. Bu hikayeyi wattpad'de okumuştum ve bayılmıştım. Zaten bugünlerde wattpad'de beğendiğim her hikaye kitap oluyor :D Kocasına deli gibi aşık bir kadın fakat karısını hor gören,aldatan hayatta sevgi nedir bilmeyen kıymet bilmez bir adam. Çağrı ve Melike.. Melike kızımız tombul bir kız,kocası olacak Çağrı'ya deli gibi aşık. Çağrı ise Melike'nin babasının para teklifi ile onunla evlenmiş yakışıklı,başarılı bir adam. Birgün katıldıkları bir partide Melike'nin Çağrı ile kurduğu bütün dünyası duyduğu ve gördüğü şeylerle yıkılır. Üstüne Çağrı'ya hesap sorduğunda aldığı karşılık onu mahveder ve burdan sonra hikayemizin asıl kısımları başlar. Sevgili yazar Çağrı'ya hak ettiği herşeyi bir bir yaşatıyor ilerleyen kısımlarında. Bu yüzden çok sevdim bu kitabı, kitap çıkar çıkmaz hemen atlayacağım üzerine size de tavsiye ederim haberiniz olsun.
  2. İkinci olarak Sümeyye Akarçay'ın Aşka Rehin'i . Arkadaşlar bu bir serinin ikinci kitabı. İlki Sokak Yayınlarından çıkmış. Ben aldım fakat henüz okuma fırsatı bulamadım. İncelediğim kadarıyla hikaye itibariyle oldukça güzel.Buradan ilk kitabı inceleyebilirsiniz Tıkkk. İkinci kitapta  ilk kitabın erkek karakteri olan Baran'ın kardeşi Betül hikayemizin esas kızı olucak ve Baran'ın sağ kolu Burak da esas erkek. İlk kitabı okuduktan sonra size daha detaylı bilgi verebilirim tabi ki ama Optimum Kitap'ı takipte kalın bence, güzel kitaplar çıkaracağa benziyor ;)
   Bir de henüz yayınevini falan bilmediğim ama kitabının çıkacağını söyleyen yazarlar var ki bir tanesinin hikayesinden dün bahsetmiştim. Çilek Mevsimi diye. Kitabı çıkacakmış çok sevindim hak eden bir hikayeydi zaten. Bir diğeri ise yine wattpad'den okuduğum Can Kırıkları adlı bir hikayeydi o da aynı şekilde kitap olması gereken hikayelerdendi. İkisini de sabırsızlıkla bekliyorum.

   Son olarak Yabancı Yayınlarının yakında çıkaracağı kitabı Eversea-Natasha Boyd var. Kitabın konusu gerçekten çok tatlı ve okumak istiyorum fakat kitabın bir devam kitabı daha var arkadaşlar bu yüzden bendeniz bir karar alarak ikincisi çıkana kadar birincisini almamaya karar verdim.Buyurun buradan inceleyin kitabı Tıkkk.


Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder