4 Ağustos 2014 Pazartesi

Seni Sevmek İstemedim-Fatih Murat Arsal (Kitap Yorumu)







Kitap Adı: Seni Sevmek İstemedim

Yazarın Adı: Fatih Murat Arsal

Sayfa Sayısı : 575

Yayınevi : Ephesus Yayınları







Yeşil gözlü gizemli adam, o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü. 

Ama Pınar kadar güzelini, mücadelecisini, vahşisini görmemişti. 
Ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı.
Pınar ise bu uzun boylu ve tehlikeli kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti. 
Ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. Hoşlanması da gerekmiyordu. 
Ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı.
Güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı. 
Ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu. 
Bu çekici adama karşı seçenekleri sınırlıydı...
Ya evlenecek... ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı.



"Çok basit!" diye mırıldandı Doğan

"Kurtulmanıza karşılık... istediğim tek şey güzel KARDEŞİN"

Deniz güldü. Acı ama samimi bir gülüştü. " Benden nefret edecek...
Ve senden de! O asla affetmez! En ufak bir fırsatta hayatımızı cehenneme
çevirmeye çalışacak... İntikam alma hırsı asla sönmeyecek!"

"Senden hep nefret edeceğim diye fısıldadı Pınar. 

Çaresizlikten gözleri iyice sulanmıştı ama ağlamayacaktı. Ona bu lüksü vermeyecekti. 

" Her gün bunu yüzüne karşı söylemekten mutlu olacağım...

Anlıyor musun?

Senden tüm kalbimle nefret edeceğim!"









                                                        **********************                                                       

Benim FMArsal ile tanışmam bu roman sayesinde olmuştu. D&R'dayken kuzenim bana başka bir FMA kitabı olan Yalnız Gözlerin İçin ile Seni Sevmek İstemedim'i gösterdi. Kendisi Yalnız Gözlerin İçin'in konusunu çok beğenirken ben bu kitabın konusuna bayıldım ve ilk fırsatta aldım. Kitaptan beklentilerim büyüktü ve FMA beni yanıltmadı o yüzden şunu rahatlıkla söyleyebilirim bu kitap benim ilk göz ağrımdır ve en sevdiğimdir.





Kitabın baş kahramanları Doğan ve Pınar benim en sevdiğim ikilidir diyebilirim. Doğan ya sen nasıl bir adamsın bir insanın sana hayranlık duymaması mümkün mü ya, yeşil gözlü dev seni.. Doğan Pınar'ı görür görmez kapılır ve Pınar'ı kaşla göz arasında kaçırır. Pınar ise abisinin arkadaşı Erdem ile nişanlı biraz şımarık bir genç kız, Doğan'ı görür görmez etkilenmesine rağmen gözü korkuyor ve Doğan bunu kaçırınca içini nefret sarıyor. Zamanla zamanla içinde ki nefret aşka dönüşse de nefret ve aşk ikiz kardeştir hesabı kızımız bu ikisinin ayrımını yapamıyor maalesef ve bu süreçte Doğan'ı çok yıpratıyor.

Başlarda Pınar'a hak vermedim değil hangi insan ailesinin borçları yüzünden tanımadığı bir adamın sevgilisi olmaya mecbur kalmak ister. Fakat Doğan Pınar mutlu olsun diye elinden gelen herşeyi yaparken ne yazık ki Pınar kendini ona çok kapattı bu yüzden de bu süreçte ikisi de çok acı çekti. Başlarda umursamaz görünen Doğan sonraları aslında Pınar'ın saldırıları sonucunda çok yıprandığını gizleyememeye başladı ve Pınar ise bazı zamanlar hissettiklerini maskelemek adına adama daha çok saldırdı.Özellikle de yaptığı çok büyük bir hata onun bir süre Doğan'sız kalmasına sebep oldu. Fakat öyle ya da böyle aşk sonunda doğru yolu bulur değil mi? :)

FMA bir söyleşisinde mutlu son sever bir yazar olduğunu belirtmişti. Buradan kitabın nasıl bittiğini anlayabilirsiniz. Yazarın diğer kitaplarındaki kahramanları burada yan karakterler olarak okuyabilirsiniz. Tahir,Tamer,Natalia,Güney,vsvs.. Ama bu kitapta gizli bir kahraman var ki o da Doğan'ın kendi gibi yeşil gözlü annesi. Pınar'a da oğluna olduğu gibi sevgiyle yaklaşınca Pınar'ın yelkenleri hemen suya indi ve ısındı bu yeşil gözlü kadına , kendi annesi gibi değer verdi o da aynı şekilde Pınar'a ve hep anlayışla yaklaştı Pınar'a o yüzden ben bayıldım Doğan'ın annesine.

Ama tabi ki Dodo sen birtanesin :D Pınar ile Doğan bence mükemmel ikili okurken çok keyif aldım, canım sıkıldıkça hala açar bu kitabı okurum , Ephesus Yayınlarına FMA kitaplarını yayınladıkları için teşekkürü borç bilirim. Kapak zaten çok güzel, konu güzel, kurgu güzel.. Kısacası bu kitap güzel arkadaşlar benden size tavsiye okuyun :)



    Puanım :  
5,0/5,0



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder