6 Eylül 2015 Pazar

Nehir Erdem - Huysuz ve Ruhsuz (Kitap Yorumu)









Kitap Adı : Huysuz ve Ruhsuz


Yazar Adı : Nehir Erdem

Sayfa Sayısı : 448

Yayınevi : Müptela Yayınları

Ait Olduğu Seri : Nehir Serisi






İnadına Aşk dizisinin senaristi Nehir Erdem'den yepyeni bir aşk hikâyesi, Huysuz ve Ruhsuz…Savaşamadıkları Tek Şey Tutkularıydı. Bir kadın erkeklere karşı huysuz, aşka karşı acemiyse ortaya büyük bir sorun çıkabilir. Üstelik o kadın hem çok güzel, hem de masumsa bu sorun adamın başına bela olabilir… "Ukala, ruhsuz, kasıntı adam. Sinir bozucu pislik. Bencil, kalın kafalı…" Kalın kafalıdan sonrasını duymayan Yağız sırıtarak mırıldandı."Ben de sana deli oluyorum Huysuz hatun…"Ve bir adam kadınlar konusunda uzman, aşkta ruhsuzsa ortaya büyük bir sorun çıkabilir. Üstelik o adam yakışıklı ve karşı konulmazsa bu sorun çok tehlikeli olabilir.
(Tanıtım Bülteninden)


                                                        *************************



Huysuz ve Ruhsuz'u Wattpad'de okuma şansı bulanlardanım ben de. Wattpad'de iken hikaye kitap halinden çok daha kısaydı. O yüzden kitap olacak haberi gelince çokça ekleme olacağını anladım. Yayınevine de daha önce belirttiğim üzere Nehir Erdem onların takip ettiğim iki yazarından biri (ben bu yorumu bilgisayara geçirene kadar bu sayı bire düştü ayrı mesele). O yüzden bu kitabı da çok büyük bir hevesle ve merakla bekliyordum. Beklediğime değdi mi? KESİNLİKLE :D

Huysuz ve Ruhsuz ; Deli Divane ve Çiçek Kızlar'da da gördüğümüz Yağız ve Doğa çiftini anlatıyor. Doğa bir iç mimar ve Yağız'ların şirketinde çalışmaya başlıyor. Yağız ve Doğa'nın kavgayla başlayan ilişkileri yerini arkadaşlığa sonrasında da tutkulu bir aşka bırakıyor. Fakat ilişkilerinin en güzel döneminde Yağız'ın yaptığı büyük bir hata bu ilişkinin temelini sarsıyor. Sonrasında olanlar kitapta tabiki:)

Huysuz ve Ruhsuz'un bu halinde aradaki bütün boşluklar dolmuştu. Havada kalan ne varsa oturtulmuş, eksik kalan ne varsa tamamlanmıştı. Doğa ve Yağız'ın tutku kokan aşklarını tekrar okumak çok güzeldi. Nehir Erdem'in kalemini çok sevdiğim bir sır değil, bütün hikayelerini okumuş biri olarak Huysuz ve Ruhsuz'un ben de hep farklı bir yerde olduğunu söyleyebilirim. Kitap olarak okumak çok güzel oldu. Kitabın sonuna bayıldım, kısacası Huysuz ve Ruhsuz'un bu halini çok beğendim. Sonraki kitap Dert Bende Derman Sende olabilir mi acaba ha lütfen ? :)

Puanım:
 5,0/5,0



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder