19 Ekim 2015 Pazartesi

Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk? - Ophelia London ( Kitap Yorumu)







Kitap Adı : Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk?

Yazarın Adı : Ophelia London

Ait Olduğu Seri : Perfect Kisses #1

Sayfa Sayısı : 320

Yayınevi : Nemesis Kitap






Müzik öğretmeni Tess Johanssonın çok sevdiği üç şey vardır: müzik, mesleği ve bu ikisine karşı hissettiği tutkuyu öğrencileriyle paylaşmak. 

Okulda yeni öğretim yılı başlarken yapılan toplantıda, bütçe kesintileri nedeniyle ya Tessin başında olduğu okul korosunun ya da futbol takımının çalışmalarına son verileceği açıklanır. Bu kararın ardından Tess kendini, futbol takımını yönetmek için okula yeni gelen koçla karşı karşıya bulur: Jack Marshall. On beş yıl önce kalbini paramparça eden ilk aşkı.

Jackin hayattan istediği iki şey vardır: ayrıldığı eşinde kalan küçük kızına daha yakın bir yerde yaşamak ve futbol koçu olarak adından söz ettirmek. Çalışmaya yeni başladığı bu okul, ona ikisini de sağlayacaktır ancak onunla aynı okulda çalışan Tessle karşılaşınca işler karışır.

Üstelik bu basit bir karşılaşma değildir. Artık gerçek anlamda bir savaş başlamıştır aralarında. İkisinden birinin ekibi yüksek maliyetler yüzünden dağıtılacaktır. Onlara verilen tek dönemlik süre içinde hangi ekibin okulun prestiji açısından daha faydalı olduğunu ortaya çıkaracak başarılar elde etmek zorundadırlar. Tessle yarışırken, bir türlü unutamadığı o yaza dair bütün hisleri yeniden gün yüzüne çıkan Jackin işi oldukça zordur. Tess için de yaşananların kolay olduğu söylenemez. Ancak en zoru, yıllar önce bıraktıkları o yerde hiç eskimeden beklemiş olan aşkın işidir! Yeniden ortaya çıkıp herkesi yaşadığına inandırması hiç de kolay olmayacaktır!





Merhaba, bir süre önce yorum sözünü verdiğim bir diğer kitabın yorumunu sonunda yazabiliyorum. Malum blog turu başlayınca maalesef eskisi kadar kendi kitaplarımı okumaya ve yorumlamaya vakit ayıramaz oldum fakat düzene sokacağım inşallah :)


Gelelim kitabımıza... Öncelikle yine içerikten bahsetmek istiyorum ; Jack ve Tess 15 sene önce o yaşlarına göre büyük bir aşk yaşamışlar fakat bu ilişkinin sonu Jack'in bir haber bile vermeden Tess'i terk etmesi ile olmuştur. Yıllar sonra Jack bu kasabaya geri döner ve kasabanın lisesinde koçluğa başlar fakat önünde bir engel vardır: bütçe kesintisi. Tess ve korosu ya da Jack ve futbol takımı yeterli bütçe olmadığından kaldırılacaktır ve bu yüzden yıllar önce birbirine aşık bu ikili karşı karşıya gelirler ve olaylar gelişir.


Bu kitabın filmi olsa kesinlikle izlerdim. Kesinlikle çok kaliteli bir romantik komedi havası vardı kitapta. Karakterleri çok sevdim, Jack'i ayrı sevdim Tess'i ayrı sevdim. Ayrıca yan karakterlerden Mac ve Rick'i de çok sevdim. Umarım onların kitapları da yakın zamanda çıkar. Tess'in zaman zaman yaşadığı korkular bana mantıklı geldi, genelde ben kadın karakterlere bu tür durumlarda sinir olurum fakat Tess haklıydı bana kalırsa. Jack'in ise yıllar önce terk etme sebebi son derece mantıksız geldi bunu da söylemeden edemeyeceğim. Kitabın güzel tarafı kafamda olayları çok güzel bir şekilde canlandırabileceğim tasvirler yapabilmesiydi. Kitabın konusu hafiften klişe olsa da okuması çok zevkliydi.


Kitapta neredeyse sıfır erotizm var. Ben birazcık daha ister miydim? Yani evet belki biraz olabilirdi ama bu da okumak isteyen herkesin rahatlıkla okumasına imkan veriyor. Çeviriyi beğendim. Açıkçası yazım hatası var mıydı çok net hatırlamıyorum bir buçuk ayı geçti ben bu kitabı okuyalı çünkü. :D  


Harika bir romantik komedi kitabıydı ve resmen toz pembeydi. Kafa dağıtmak için kesinlikle birebirdi. Ben konusunu beğenen herkese kesinlikle tereddütsüz tavsiye ederim kitabı. Kapağını da çok sevdim her ne kadar konu ile alakası olmasa da çok renkli ve cıvıl cıvıl bir kapak.


Puanım : 4,0/ 5,0




Şuraya da iki tane alıntı bırakayım :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder