24 Ekim 2015 Cumartesi

Teslimiyet - Nina Croft ( Kitap Yorumu - KPiBT #2)








Kitap Adı : Teslimiyet

Yazarın Adı : Nina Croft

Sayfa Sayısı : 320

Yayınevi : Nemesis Kitap

Ait Olduğu Seri : Babysitting a Billionaire #1





Jake, büyük bir şirketin patronudur. 
Her zaman yoğun olan iş programı ve özel yaşamı, 
onu bir tek şeyi düşünmekten alıkoyamamıştır: 
Kalbinin en gizli köşesinde sakladığı Kim’i…

Kim, kocasından boşandıktan sonra yaşama gücünü tamamen kaybetmiş bir halde neredeyse çökmüşken, Jake onu bulur. Kim’in yeniden ayağa kalkması için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıdır.
Kendi şirketinde çalışmaya başlaması için ona bir iş ayarlamayı teklif eder ancak Kim, torpilli bir pozisyondan işe girmeyi kabul etmez. Bunun üzerine Jake onu en azından resepsiyonist olarak çalışması için ikna eder. O an Jake için en önemli olan şey, bir şekilde Kim’in yakınlarında olmaktır. Artık onu koruyup kollayabilecek ve yaşamından haberdar olacaktır.

Kim için yaşadığı onca şeyden sonra 
kalbini bir kez daha birine teslim etmek imkânsızdır.

Jake ise Kim’i kendine saklamanın bir yolunu bulmaya kararlıdır. 
Bu defa, onun başkasına gitmesine izin vermeyecektir.







İkinci tur kitabımız Teslimiyet'i şahsen ben  almayı çok istemiştim çünkü arka kapak yazısı ilgimi çok çekmişti. Kitabı elime ulaştıktan hemen sonra okumaya başladım ve ben çok sevdiğimi söyleyebilirim.

Kitabın içeriğinden bahsedeyim. Jake ve Kim 4 yıldır birbirlerinin en yakın arkadaşlarıdır. Kim'in başından kötü bir evlilik geçmiş ve bu evlilik ona oldukça zarar vermiştir. Onu bu evlilikten kurtaran Jake'in ise Kim hakkında hiç de arkadaşça düşünceleri yoktur. En başta bile Kim'e karşı özel hisler besleyen Jake'in duyguları son zamanlarda aşka dönmüştür. Bu ikili bir şekilde yakınlaşırlar ve artık Jake'in amacı Kim'e kalbini tekrar açmanın kötü bir şey olmadığını göstermektir. 

Buraya kadar bir sıkıntı yok değil mi? :) Fakat sorun şu ki bence arka kapak kitabı doğru yansıtmıyordu. O yüzden kitabı okumaya başladığımda önce bir kafam karıştı. Fakat sonrasında konu açığa çıkınca toparladım kafayı. O yüzden kitabın başında bir nasıl yani durumuna düşerseniz devam edin toparlıyorsunuz bunu belirteyim istedim. :)



Karakterlere gelirsek; Jake tam bir alfa erkeği ama kadınının hislerini asla görmezden gelme durumu yok tam tersine son derece şefkatli bir yani var. Üstelik kıskançlık krizleri de çok sevimliydi. Kim ise sürekli bir inkar durumundaydı sonrasında kabullenme yaşasa da korkak çıktı diyebilirim. Fakat bu kitapta çok uzun süre sinir olacağımız bir durum olmuyor çünkü karakterlerimiz çok aklı başında insanlar diyebilirim. Gereksiz uzatmalardan kaçındığı için yazarı da tebrik ediyorum.

Kitabın sevdiğim kısımları ikili arasındaki diyaloglardı. Hem yakın arkadaş olup hem de yeni durumlarına alışmaya çalışmaları, çoğu zaman ayrı tellerden çalmaları çok şekerdi. :) Ayrıca kitabın sonunda da çok şeker bir sürpriz vardı. Kitabın +18'lik kısımları vardı bunu belirtmek istiyorum. Bunu göz önünde bulundurarak okuyun.  Yan karakterleri de çok sevdim ve onların kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum. Kapağı çok sevemedim ama renklerini sevdim. 


Ben  kitabı çok  beğendim ve +18'lik kısımlar beni rahatsız etmez diyen herkese de tavsiye ederim. Yazarın dili çok hoşuma gitti yeni kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder