3 Mayıs 2016 Salı

Sonsuzluğun Kıyısında - J. A. Redmerski (Kitap Yorumu - KPiBT #7)






Kitap Adı : Sonsuzluğun Kıyısında

Yazarın Adı : J.A. Redmerski

Sayfa Sayısı : 480

Yayınevi : Ephesus Yayınları

Ait Olduğu Seri : The Edge Of Never #2






Camryn Bennett hayatı boyunca hiç olmadığı kadar mutludur. Ruh eşi Andrew Parrish'le bir otobüste tanışmalarından beş ay sonra nişanlanmışlardır. Üstelik onları bekleyen tek şey evlilik de değildir. Hem endişeli, hem heyecanlı olan Camryn, hayatının geri kalanını Andrew ile geçirmek için sabırsızlanıyordur. Onun kendisini daima seveceğinden emindir, çiftin hayattan pek çok beklentisi vardır fakat kötü bir olay, hayatlarını bir anda tepetaklak eder. 

Andrew yaşama tutunmaya çalışır, Camryn'in de aynı çabayı göstereceğini düşünür. Ama Camryn'in yarasını tehlikeli yollardan sarmaya çalıştığını fark edince, onu hayata döndürmek için bir şey yapması gerektiğini anlar. Aşklarının her şeyin üstesinden geleceğini ispatlamaya çalışan Andrew, Camryn'i umut ve tutkuyla dolu yeni bir yolculuğa davet eder. Aşkın en güzel hali yine Redmerski'nin kalemiyle okurla buluşuyor. Sonsuzluğun Kıyısında hayata ve aşka dair çarpıcı bir hikâye... 





Herkese merhaba, Kırmızı Pelerinliler olarak yaptığımız okuma etkinliğimizde yorum sırası bendeymiş :D Daha önce Instagramdan da duyurmuştum; burada bir yorum yapıyorum bir de ilk defa Goodreads’de daha detaylı bir yorum yayınlayacağım.  Orada spoiler gizlenebiliyor bu yüzden orada yapıyorum yanlış anlaşılmasın.:D Kitapla ilgili ben spoiler da almak istiyorum diyen olursa kendisini oraya bekliyorum :D Belirtmeden de geçmeyeyim yorumum ilk kitabı okumamış olanlar için spoiler içerebilir. J







Camryn ve Andrew’u başlarındaki dertleri def etmiş ve güzel bir haber almışlarken bırakmıştık ilk kitapta. Bu kitabımız direkt oradan devam ediyor. Fakat sonra ikilimizin başına üzücü bir olay geliyor ve onlar da kendilerini yollara vuruyorlar. Çoook kısa bir şekilde özeti budur kitabın. Yorumuma gelecek olursak, bu kitap çok uzun bir epilog gibiydi. Ben kitabı Hiçliğin Kıyısında’yı hemen bitirdikten sonra okumuştum geçen sene. O zaman bu düşüncedeydim şimdi de aynı düşüncedeyim. Bu kitabı yazmasına gerek var mıydı? Bence hayır. Ama bu kitabı sevmeme engel değildi. Çünkü Andrew o kadar mükemmel ki üzgünüm ama kitabı alıyor götürüyor. Camryn ile aralarındaki uyum bu kitapta çok belirgindi ve güzel yansıtılmıştı. Çok uzun süreli bir ilişkileri olmamalarına rağmen o kadar rahat anlaşıyorlar ve birbirlerine o kadar değer veriyorlar ki ilişkilerindeki huzuru okurken fark ediyorsunuz. İkili anlatımları seviyorum çünkü hikâyeleri her iki taraftan da görmek daha iyi oluyor. Bu kitap da böyleydi.  




"Sanırım biz bir balık havuzunda yüzen iki kayıp ruhtan ibaretiz."



Kitabın son kısımları çok güzeldi. Hatta en güzel kısımlarıydı bence. Hiçliğin Kıyısında kadar vurucu bir kitap bekliyorsanız beklemeyin. Hiçliğin Kıyısında ’ya özel bir epilog yazılmış gibi düşünün ve bu kitabı öyle okuyun inanın daha çok beğenirsiniz böyle düşününce. Kendisine 4 verdim çünkü 5 vermek ilk kitaba haksızlık olurdu. :D Böyle bir kitap daha olsa okur muyum? Kesinlikle okurum Andrew ve Camryn’den ayrılmak zor geldi inanın. Bu yüzden bu seriye başlamamış olanlara sesleniyorum bu seriyi mutlaka okuyun. Yazarın sonraki kitaplarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum çünkü kalemine doyum olmuyor.

Çeviriyi çok beğenmedim maalesef ve bazı yerlerde yazım hataları da vardı. Umarım yazım hataları sonraki baskıda düzeltilir. 




Biraz daha detaylı yorum için sizi şuraya alayım: https://www.goodreads.com/review/show/1605189315

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder